Jump to content
Sign in to follow this  
Sami Paakkanen

20 vuotiaat

Recommended Posts

Terve.

On tullut katseltua tässä alku kaudesta paljon 20 vuotiaiden sm karsintoja. Kovia pelejä ja semi kovia ja sit vähän heikompia. Se mikä on yllättänyt erityisen positiivisesti on ollut HJK:n peli ! Gnisu on myös ollut nautinnollinen joukkue seurata ! Edellinen ottelu Talin hallissa oli lähes silkkaa nautintoa, kun HJK osasi myös mennä pallon kanssa vauhdilla eteen päin ! Ei näkynyt sitä alakerran "pallonhallintaa", kun haudotaan omassa päässä palloa, kierrätetään kaukana vastustajan pelaajista. Erityisen seksikäs muutos pelitapaan ! Atlantis oli tunteella mukana ja näki että halusivat voittaa pelin, mutta Klubin 04 oli kovempi. Tykkäsin isosti pelistä ! Vaikkakin Klubi oli marssittanut karsintoihin kokonaisuudessaan 04 joukkueensa, joka on tavallaan huono. Joku katsoja vieressäni sanoi viisaasti kaikkien tekevän niin. Jokainen seura haluaa oman parhaimmistonsa pelaamaan Suomen parasta/kovinta tasoa omassa ikäluokassaan. Mä olen vähän sitä mieltä, ettei se ole pelaajien kehitykselle kovin hyvä, jos eivät itse kairaa kovista peleistä riittävästi voittoja niin sitten se on haettava alhaalta vauhtia. Sillon joudutaan joukkueessa miettimään miksi ei niitä voittoja tule ja kehittymään. Nyt kun otetaan joku toinen jengi kairaamaan ne voitot niin what..? Niin se vaan kaikissa kovissa sarjoissa maailmalla menee, ei siellä huipulla tule oman seuran sisältä toinen jengi auttamaan... Nyt kun opetetaan nuorille se, että aina paremmat tulevat pelastamaan niin eipä se itsetunto pelaajilla kasva ja vähemmän niitä kotimaisia ihmeitä taitaa maailmalla sit kuitenkin sen vuoksi lyödä isosti läpi. Ei ainakaan HJK:n organisaatiosta (jos multa kysytään, mut en mä ole seuranut kuinka huipulla ne on, ei ainakaan otsikoissa isosti). Miettikää nyt itsekin ?!

Olen aika monta peliä jo käynyt katsomassa Talissa. Halli on mukava paikka toljottaa pelejä. Perseen alle on hyvä ottaa pehmike ja lämmike, on iso plussa istumisessa. Viikonloppuna olisi taas yksi hyvä matsi luvassa, mutta en tiedä menikö päälle toisen pelin kanssa. Käpä ottaa yhteen MP:n kanssa.- Samaan aikaan on TiPS vs. TPS Suomencupin peli..lämpimässä ulkoilmassa :D 

yrtsissä olis myös VJS-Gnistan..

Ovatko muut käyneet näitä tuijottamassa?