Jump to content
Sign in to follow this  
tractor girl

22.7.2020 Manchester United vs West Ham United@Old Trafford

Recommended Posts

2 minuuttia sitten, tractor girl kirjoitti:

Kolme kymmenen maalin ukkoa Manulla .Milloin viimeksi? Greenwood on todella timantti.

Chelski tänään ja viikonloppuna ottaa köniin kuten Leicester.

YES.

Voishan nämä omatkin pelit voittaa niin ei tarvitsisi muiden apuihin luottaa. Olen kyllä pettynyt näihin viimeaikaisiin esityksiin, poislukien Crystal Palace-peli. No voitto sunnuntaina niin kausi on pelastettu. Mutta turhan vaikeaksi meni ja suunta on laskeva. 

Manun peliohjelma paljon pahempi(vähemmän lepoa) kuin esim Chelsealla ja nytkin Leicester huilii kun Manu pelaa. Bruno aivan sippi, rassekin...Martial hyytyi viimeiset 30 minuutia kokonaaan näkyvistä.....Korona teki temput itse kullekin, ei mahda mitään.

Mutta peli menossa parempaan suuntaan verrattuna aikaisempaan...Josen kuvioihin, LvGeen eli Moyesin...näyttää jo Manulta.

Joo turha masennukseen vaipua. Ihan tappotahti ollut ja kapeahko rosteri kun parhailla yritetään raapii pisteet ja takamatkalta ei pisteitä paljoa ollut varaa menettää. Tasuri riittää sunnuntaina, mutta voitto tulee!

6 minuuttia sitten, Needles kirjoitti:

Pereira, Mata, Alexis, Jones, Smalling, Rojo, Lingard.

Toivottavasti saadaan noista mielellään kaikki pihalle ja pari hyvää hankintaa sisään. Peli on sen näköistä, että kaikki ovat aivan puhki. 

Esimerkiksi pelkästään Sancho mahdollistaisi sen, että Rassen ei tarvitsisi avata joka pelissä.

Tällä tasolla tosiaan pitäisi löytyä laatua myös penkiltä hieman enemmän. Toisaalta kyllä ManUn ykkösavauksen pitäisi saada enemmän aikaan mitä nähtiin sotonia ja hammersia vastaan. 

7 minuuttia sitten, tractor girl kirjoitti:

Onneksi crisulle piisaa tuuraajia täällä...:dielaughing:

No minä menetin sokean uskoni jo vuosia sitten. Tulokset puhukoon puolestaan. 

2 minuuttia sitten, Melrose kirjoitti:

No minä menetin sokean uskoni jo vuosia sitten. Tulokset puhukoon puolestaan. 

Joku 13 peliä tappiotta putkeen, sija 3 tällä hetkellä, uutena vuonna heivattiin manageria.... voiko paljon huonommin mennä?

Projekti kesken vielä kuten Ole sanoo.

Suunta hyvä, pakko myöntää.

Just now, tractor girl kirjoitti:

Joku 13 peliä tappiotta putkeen, sija 3 tällä hetkellä, uutena vuonna heivattiin manageria.... voiko paljon huonommin mennä?

Projekti kesken vielä kuten Ole sanoo.

Suunta hyvä, pakko myöntää.

Totta ja kuten joskus sanoin, ManU dominoi vuosia ja nyt on muiden vuoro, aina ei voi voittaa. Silti myönnän että harmittaa jos CL paikka lipsuu käsistä koska paikkoja sen nappaamiseen oli kyllä. No katsellaan sunnuntain peli, sitten ollaan jälleen viisaampia. 

1 minuutti sitten, tractor girl kirjoitti:

Olen elänyt Manun kultavuodet, muistan hyvin Sheringhamin, Yorken ja Colen. 1999 aina mielessä.

Uskon että huipulle palataan.

Kuin myös. Huikeita vuosia. Hyvä että sarja on tasoittunut myös kärjen osalta. Silti oman joukkueen alisuorittaminen harmittaa. Mutta tällöin myös voitot tuntuvat makeammilta. 

2 minuuttia sitten, tractor girl kirjoitti:

Bayern ja Manu CL-finaalissa ... Jeesus,  mikä peli ja mikä työpäivä seuraavana aamuna.............:dielaughing:

Työnantaja maksoi silloin kyllä tyhjästä.

Huusin suoraa huutoa, silloinen naisystävä luuli että olin saanut jonkun kohtauksen. No tavallaan sainkin😅

Ja se on muuten paskapuhetta jos joku väittää että nyt meni vähän sivuun illan ottelusta🤣