Jump to content
Sign in to follow this  
Luis_Garcia#10

Miten voin lähettää fanipostia?

Recommended Posts

Haluaisin lähettää Liverpool-pelaajille fanipostia suoraan heille kotiin. Onko tiedossa pelaajien katuosoitteita. Näin heillä olisi mahdollisuus vastata viesteihini. Tarvitsen apuanne.

Loistava vitsi!!! Tuolla yleistä keskustelua kohdasta löytyy nämä perjantai vitsit - ei viitsi avata jokaiselle omaa topikkia.

Haluaisin lähettää Liverpool-pelaajille fanipostia suoraan heille kotiin. Onko tiedossa pelaajien katuosoitteita. Näin heillä olisi mahdollisuus vastata viesteihini. Tarvitsen apuanne.

Kaffet näppikselle tjsp... :tongue: :lol: :rolleyes_ani:

Haluaisin lähettää Liverpool-pelaajille fanipostia suoraan heille kotiin. Näin heillä olisi mahdollisuus vastata viesteihini. Tarvitsen apuanne.

Lähetä numeroon 16400,että "find Steven Gerrard, Liverpool". Sillä pitäisi löytyä.

Niin, ja täältä voit sitten toivoa jotain söpöä ja herttaista kiiltokuvakantista muistikirjaa, johon tallentaa Stevenin ja kumppaneiden osoitteet:

Herra Joulupukki

Joulupukin Pääposti,Joulupukin Pajakylä

96930

Napapiiri

Niin, ja täältä voit sitten toivoa jotain söpöä ja herttaista kiiltokuvakantista muistikirjaa, johon tallentaa Stevenin ja kumppaneiden osoitteet:

Herra Joulupukki

Joulupukin Pääposti, Joulupukin Pajakylä

96930

Napapiiri

___

Sinun tarvitsee muistaa vain yksi numero - 118.

___

0100100, Miten voimme auttaa?

___

Lähetä numeroon 16400,että "find Steven Gerrard, Liverpool". Sillä pitäisi löytyä.

___

Kaffet näppikselle tjsp...

___

Loistava vitsi!!! Tuolla yleistä keskustelua kohdasta löytyy nämä perjantai vitsit - ei viitsi avata jokaiselle omaa topikkia.

Ja täällä ne suuret ja mahtavat asiallista keskustelua peräänkuuluttavat foorumistit aina Webmasteria (!?!) myöten osoittavat sitten todellisen suuruutensa...

Ai niin... olen kokonaan unohtanut onnitella liikakupin voitosta! Todella hieno saavutus, melkeinpä sille sopisi tähän .

Jos haluat pelaajille laittaa viestejä, niin ohjaa ne suoraan seuralle tai pelaajien omiin fan clubeihin. Vastaus todennäköisyys on melko pieni - ainakin mitä tulee henkilökohtaisiin vastauksiin. Nuorimmat saattavat saada jonkin postikortin painetulla / aidolla nimmarilla.

Tämä on tosiaan kannattajien kannalta ikävää, mutta realiteetti on, että viestejä tule satamäärin päivittäin, eikä pelaajien työtehtäviin kuulu ihan siinä määrin viestien kirjoittaminen.

Toista se oli silloin joskus, kun saatiin pikku poikina Craig McTavishilta, Bill Ranfordilta ja Esa Tikkaselta nimmarikortit Edmontonista tai joukkue valokuva Chicago Blackhawkseilta :mrgreen:

Kyllähän se paras tapa fanittaa on liittyä OLSC:n jäseneksi. Olen itse ollut ensin noin 25 vuotta vain fani ja nyt toistakymmentä vuotta virallinen kannattaja ja saanut vuosittaista aika rasvaista jäsenmaksua vastaan kaikenlaista kivaa. Tai en tiedä, onko se nyt maksu niin rasvainen, kai olen saattanut jopa 10 minuuttia yhteensä maksaa Gerrardin palkasta. Ja lisäksi tulee "muhkeat" alennukset tilatessani virallista seurakamaa (niin muhkeat, että isossa tilauksessa niillä saa melkein maksettua postituskulut). Pieniä määriähän sieltä ei niiden postituskulujen takia kannata tilatakaan.

Olen saanut aikojen kuluessa mm. Gerrard Houllierin allekirjoittaman todistuksen siitä, että olen jäsen. Ja tosi hyvän Liverpool-jumppapussin, jonka virolaiset saatanat (=todennäköisimmin paikalliset venäläiset tai huumehörhöt) varastivat autostani. Käytin sitä cityreppuna nääs ja se meni automurron yhteydessä, kun olin pirulainen jättänyt sen autoon. Ja videota ja cd:tä ja ja ja. Jäsenkortti on tietysti ja jäsenkortilla saa kaikenlaisia kivoja juttuja joka kerta, kun menee Anfieldille.

Tässä tuli juuri OLSC:n (selvennyksenä ManU:n kannattajille, on lyhenne sanoista Official Liverpool Supporter's Club ) uusin lehti.

No joo, antaa olla. Mitäpä tuota kaikkea luettelemaan. Siinä vain sattumanvaraista luetteloa, miten pääsee oikeasti fanittamaan. Eli viesti on, unohda ne yksittäisten pelaajien osoitteet ja heitä viestisi OLSC:n kautta, niin menee varmasti perille.

Liittyminen käy kätevästi netin kautta osoitteesta http://www.liverpoolfc.tv/olsc/

Tervetuloa joukkoon.

Minä olen lähettänyt sinne luottokortin numeron ja ne ovat laskuttaneet Visaltani sen 20 puntaa vai oliko se 25 puntaa. Brittien systeemit on muuten aika antiikkisen tuntuisia, ne tarjosi pitkään shekkivaihtoehtoa, joka olisi maksanut ihan sikana. Mutta nykyisin siis luottokortti on ok.

Juniorien jäsenpaketti on halvempi kuin aikuisten, juniorit saa myös eri liittymispaketin kuin aikuiset. Kaikki tiedot löytyy sieltä OLSC:n sivuilta. Jos vähempi riittää, voi tulla ELK:n riveihin ja tavata kohtalotovereita sekä muiden joukkueiden yllättävän selväpäisen tuntuisia kannattajia. Jos taas haluaa olla tiukkapipo, voi mennä Suomen Liverpool-kannattajien porukkaan. Minusta on kivempi olla "oikea" LFC-kannattaja ja Suomessa ELK:n porukoissa.

Jos joku tätä lukee tietämättä, mikä on ELK, niin se selviää syöttämällä nettiin osoite http://www.paitsio.com/index.php?id=303/ tai http://www.elkry.net

Sen verran vielä näistä jäsenyyksistä, että Englannin liigan kannattajien jäseneksi pääsee maksamalla 25 euroa. Mikäli maksun hoitaa niin, että maksu on ELK:n tilillä maaliskuun aikana, pääsee mukaan arvontaan, jossa voi voittaa matkalahjakortin Englantiin katsomaan futista. Jos kiinnostaa, voin laittaa privaattipostin kautta tilinumeroa ja tarkempaa tietoa.

Liverpoolin OLSC:n juniorijäsenpaketti näkyy maksavan 19,95 (suositeltu alla 12-vuotiaille) ja aikuisjäsenpaketti maksaa 29,95. Ne summat vaan ovat PUNTIA eli kun ELK:n jäsenmaksu on mummoina 150 mk, menee Liverpoolin jäsenyyteen rahaa liki kaksinkertainen määrä. Mutta jos vertaa tämän rakkauden hintaa siihen, mitä vaimon pito maksaa, niin ei tämä kovin tyyristä ole.

Henkilökohtaisia viestejä voi lähettää klikkaamalla vasemmalta lfcsmith ja sen jälkeen "send a private message to lfcsmith". Omat viestit voi taas lukea keskustelufoorumin oikeasta yläreunasta, jossa lukee "welcome xxx". Siellä on kohta Private messages, jota klikkaamalla viestit näkyvät.