Kynot 269 Report post Posted October 16, 2021 En nähnyt peliä oman pelin takia, mutta kyllähän täss alkaa viimeset hetket olla milloin kelkan pitää kääntyä. Nyt on kuitenkin saanut kasata joukkuetta ja tämä kausi piti olla se milloin vähintään taistellaan kirkkaimmista pokaleista. Jos jouluna ero on repsahtanut niin se on vaihdon paikka. Täytyy vain toivoa, että mahdollinen seuraava manageri ei tuhoa kaikkea hyvää mitä täs on nyt saatu siivottua. 1 Melrose reacted to this Share this post Link to post Share on other sites
Tasanteen tietäjä 131 Report post Posted October 16, 2021 Omasta mielestäni on myös maltti valttia, mutta mutta, ei tässä Olen touhussa ole mielestäni enää järjen häivääkään. Villa, Everton ja Leicester peleistä yksi (1) piste!!! Välillä lepuutetaan ykköskorin miehiä otteluruuhkaan vedoten, vaikka maaottelutauko tulossa. Villa ja Leicester voitti meidän miljoonamiehet täysin ansaitusti ja Evertonilta hylättiin viimehetken voittomaali, miten voi olla mahdollista että käytettävissä olevilla resursseilla tulos on tämä? Vaikka tämän päivän tappion päälle on saunottu ja saunakaljat juotu, edelleen vituttaa ankarasti, ei minkäänlaista ottelukohtaista taktiikkaa havaittavissa. Toivottavasti on viimeinen seuralegenda Unitedin peräsimessä, ei muuta kun takaisin turskalandiaan mageroimaan kykyjensä tasolle. Share this post Link to post Share on other sites
herpati 228 Report post Posted October 16, 2021 1 tunti sitten, RedDevilKarra kirjoitti: Olet optimistinen jos luulet Olen olevan koko kauden loppuun. Tulee väkisin mieleen äskeisestä pelistä että pelaajat ovat kääntyneet Olea vastaan tai ainakin menettäneet uskonsa hänen "taktiikoihin". Contehan siellä olisi vapaana ja haluaisi kuulemma tulla. Z.vapaana. Share this post Link to post Share on other sites
mts77 59 Report post Posted October 16, 2021 40 minuuttia sitten, Tasanteen tietäjä kirjoitti: Omasta mielestäni on myös maltti valttia, mutta mutta, ei tässä Olen touhussa ole mielestäni enää järjen häivääkään. Villa, Everton ja Leicester peleistä yksi (1) piste!!! Välillä lepuutetaan ykköskorin miehiä otteluruuhkaan vedoten, vaikka maaottelutauko tulossa. Villa ja Leicester voitti meidän miljoonamiehet täysin ansaitusti ja Evertonilta hylättiin viimehetken voittomaali, miten voi olla mahdollista että käytettävissä olevilla resursseilla tulos on tämä? Vaikka tämän päivän tappion päälle on saunottu ja saunakaljat juotu, edelleen vituttaa ankarasti, ei minkäänlaista ottelukohtaista taktiikkaa havaittavissa. Toivottavasti on viimeinen seuralegenda Unitedin peräsimessä, ei muuta kun takaisin turskalandiaan mageroimaan kykyjensä tasolle. Ykköskorin miehet pelaa myös täydet minuutit majussa ei ne juuri lepoa saa. Toki olis Everton pitänyt hoitaa silläkin kokoonpanolla Share this post Link to post Share on other sites
mts77 59 Report post Posted October 16, 2021 Meillä on hyvä maalivahti tilanne hyvä alakerran nelikko hyvä hyökkäys ainakin (paperilla) teot puuttuu, keskikenttä ja roolit kuntoon. Share this post Link to post Share on other sites
mts77 59 Report post Posted October 16, 2021 Taktiikkaa ei ole yksilöillä mennään Share this post Link to post Share on other sites
mts77 59 Report post Posted October 16, 2021 En tiedä mitä tehdä koska niminä joukkue on hyvä nuoria nousevia tähtiä (ehkä) onko Z managerina yhtään parempi kuin Ole? Share this post Link to post Share on other sites
herpati 228 Report post Posted October 16, 2021 Neljä omiin ja De Gea joukkueen paras! Joku mättää ja pahasti. Kiltin Olen selitykset? Share this post Link to post Share on other sites
mts77 59 Report post Posted October 16, 2021 Monikin asia mättää tasapaino ja roolitus isoimpina ns. huippunimet luo vääristyneen kuvan Share this post Link to post Share on other sites
mts77 59 Report post Posted October 16, 2021 Sydän puuttuu Share this post Link to post Share on other sites
Tasanteen tietäjä 131 Report post Posted October 16, 2021 Ammattimainen asiansa osaava manageri puuttuu. 1 1 Melrose and herpati reacted to this Share this post Link to post Share on other sites
mts77 59 Report post Posted October 16, 2021 Kuka se on? Share this post Link to post Share on other sites
Tasanteen tietäjä 131 Report post Posted October 16, 2021 33 minuuttia sitten, mts77 kirjoitti: Kuka se on? Uskotko itse, että Ole saa vielä kurssin kääntymään? Olen halunnut itsekin niin uskoa. Tänään meni usko, ennen maaottelutaukoa peli oli kamalaa, mutta tänään vielä kamalampaa. 1 Melrose reacted to this Share this post Link to post Share on other sites
herpati 228 Report post Posted October 17, 2021 Olen selitysarkusta seuraavaa," kaipasimme Frediä ja Cavania, tiesin riskin Harryn peluuttamisessa". Pelistä ei enää sen enempää sillä niin heikko oli esitys. Sen sijaan kun suuntaa katseet tuleviin otteluihin niin epävarmuus manun pelillisen sekavuuden keskellä nostaa "kylmän hien pintaan". Miten ihmeellä joukkue voisi selvitä kunnialla seuraavien koko kauden suuntaa näyttävistä peleistä? Eräs jalkapalloilua läheltä seuraava ex-pelaaja mainitsi että jos OG on vielä marraskuun lopulla manun manageri niin joukkueen on pitänyt ryhdistäytyä positiivisin tuloksin. Seuraava koitos Atalanta on niin merkittävä ottelu taloudelliselta kannaltakin eli mikään muu kuin voitto ei riitä. Ja sitten seuraavana on liver, ja näin ennakkoon heitän ilmaan ajatuspallon, viime vuosina liveriä vastaan on pelattu passiivistä vastahyökkäyksiin perustuvaa peliä, miten nyt onko tällä joukkueella tämän tyyppinen peliideologia hallussa? Eli tiiviisti puolustaminen. Share this post Link to post Share on other sites