Jump to content
Sign in to follow this  
tractor girl

20.11.2021 Watford vs Manchester United@Vicarage Road Stadium

Recommended Posts

Wat.png ........... VS............ Utd.png 

Lauantai, Marraskuu  20 2021
                                      Klo: 17.00 
                        Vicarage Road, Watford

Manu sijalta 6 ja Watford sijalta 17 alkuasetelma. Pakkovoitto joukkueelle ja Olelle. Mielellään reilu sellainen ja iloisella vauhdikkaalla pelillä. Raphaël Varane, Edinson Cavani ja Paul Pogba poissa ainakin. 

Tulta munille koko arsenaalilla. !

Ronaldo
Rashford Bruno Beek Sancho
Matic
Shaw Maguire Lindelöf AwB

DdG

Jesseä, Greenwoodia ja McTomia vaihdosta tarvittaessa tai toisella jaksolla.

Näitä pakkovoittoja ollut jo useampikin ja ne on hävitty, eikä mitään ole tapahtunut. Mutta toivottavasti tämä peli voitetaan ja tästä alkaa uusi, nousujohtoinen, suunta. Harmi että El Matador on loukkaantunut. 

Nyt on ollut noinnpari viikkoa aikaa OGS ja Co:lla miettiä miten peliä uudistetaan / muutetaan.Tähän peliin ei voida lähteä kuten edellisiin. Alusta alkaen pitää näkyä selkeä muutos kokoonpanossa, formaatiossa ja/tai itse pelissä (asenne, taktiikka, kenttätaspaino jne.). Itse muokkaisin eniten itse peliä ja kokoonpanoa. Formaatio tulee siinä sivussa ja loppujen lopuksi ihan sama pelataanko 4-2-3-1, 3-5-2, 4-3-3 tai jollain muulla, pääasia että roolit ovat selvillä ja sopivat kentälle valitulle pelajalle.

Isoin ongelma valmennukselle on pohjapelaaja? Onnistunut valinta tähän tasapainoittaisi Unitedin peliä. Matic on loppujen lopuksi paras vaihtoehto, koska on oikeastaan ainoa puhdas DMC koko joukkueessa. Valitettavasti iän mukanaan tuoma hitaus, ei palvele joukkuetta roolissa, jossa liike on avain asemassa. McT olisi muuten hyvä, mutta ei ole oppinut pelaamaan puhtaana pohjapelaajana. Unohtaa liian helposti paikkansa ja lähtee mukaan hyökkäyksiin tilanteissa, joissa ei pitäisi. Fred ei ole edes kk pohjan pelaaja. Tämän voi jokainen Argentina - Brazilia ottelun katsonut todeta, sillä kaveri oli kentän parhaimmistoa vapaammassa coast to coast roolissa tuossa(kin) maaottelussa. Kahdella pohjalla (McFred) homma ei ole toiminut, joten ei sitä kiitos.

Toivottavasti VDB ja Sancho saavat näyttöpaikan avaukseen.

3 tuntia sitten, Melrose kirjoitti:

Näitä pakkovoittoja ollut jo useampikin ja ne on hävitty, eikä mitään ole tapahtunut. Mutta toivottavasti tämä peli voitetaan ja tästä alkaa uusi, nousujohtoinen, suunta. Harmi että El Matador on loukkaantunut. 

Kyllä Citylle ja poolille häviäminen oli suht selvää nykypelillä mutta jos Watfordia ei kaadeta niin luulen jotta jtn tapahtuu.

Kokoonpanossa pientä muutosta Sancho avaukseen ja Matic - McT pohjalla. Formaatio varmasti lähempänä muotoa 4-2-3-1. Olisin ottanut VDBn McTn tilalle ja Matic yksin pohjalle.

Pessimisti sisälläni sanoo, että mikään Unitedin pelissä ei oleellisesti muutu. Samat ongelmat jatkuvat.

Optimismi sisälläni kuiskii, että ei hätää. Treenikentällä on tehty asioita oikein ja tasapaino kentällä löytyy tällä ryhmityksellä. United hallitsee palloa ja pelin tempoa.

Jos olisin Watfordin manageri, toteaisin pelaajille, Brunolta aika ja tila pois, kukaan muu keskeltä ei peliä tee. Puolustetaan keskusta tukkoon ja oman maalin edessä Ronaldo kahdella kiinni. Ja sitten vastaiskuihin rohkeasti / nopeasti ja palloa selustaan.

Liioittelematta huonoin joukkue, suhteessa materiaaliin, jonka pelejä olen nähnyt. Kysymys ei ole tuleeko potkuja, vaan milloin ne tulee. Liekö seurajohto odottaa siihen pisteeseen, että top4-sijoitus on käytännössä mahdottomuuus. Harmillista, jos näin. 

Onhan toi ihan älytöntä. Unitedin hyökkääminen on sitä, että yksi pitää palloa, muut katselee sivusta ja joskus tekee itseään pelattavaksi, kun sattuu siltä tuntumaan. Puolustus samaa totaalista kaaosta kuin aiemmin; tälläkin jaksolla useita tilanteita, joissa vastustaja pääsee täysin vapaasti merkkaamatta yrittämään maalintekoa. Arvatenkin tuosta vielä noustaan ja 3-2-voitto tulee, mutta en tiedä lämmittääkö sellaiset enää tässä vaiheessa. 

5 minuuttia sitten, herpati kirjoitti:

Tulemme näkemään Olen potkut.

Kun Ronaldo tasoitti ja se liputettiin paitsioksi huomasin muun joukkueen kannattajana harmittelevani. Se on varma merkki sille, että nyt on aika Unitedin vaihtaa valmentajaa. Kaikesta huolimatta vähemmän mua on aina ärsyttänyt Manchesterin punaisten menestyminen, kuin Liverpoolin saati sitten Chelsean tai öljy Cityn.

2 minuuttia sitten, Mati kirjoitti:

Kun Ronaldo tasoitti ja se liputettiin paitsioksi huomasin muun joukkueen kannattajana harmittelevani. Se on varma merkki sille, että nyt on aika Unitedin vaihtaa valmentajaa. Kaikesta huolimatta vähemmän mua on aina ärsyttänyt Manchesterin punaisten menestyminen, kuin Liverpoolin saati sitten Chelsean tai öljy Cityn.

Tätä on ollut liikkeellä jo jonkin aikaa. "Ole's at the wheel"-chantti tuntuu raikaavan nykyään enemmän vastustajan, kuin Unitedin fanien toimesta