Jump to content
Sign in to follow this  
Jage

Unitedin pelipaita - mistä edullisimmin?

Recommended Posts

Moi!

Mä suosittelisin (vaikka varmaan jo poltteleekin ;)) odottamaan ensi kauden alkuun, nimittäin uusi kotipaita tulee kesällä. Tietysti, mikäli haluat ostaa tän kauden paidan tai mustan vieraspaidan (joka muuten on vielä 1.5 vuotta käytössä) niin anna mennä vaan, hyvä päätös se on aina :wink: En viitsi/halua tässä kehua mitään toimittajaa (sillä käsittääkseni unitedweb suosii supportersplace.comia) mutta itse hankkisin tällä hetkellä Netistä ostettuna. Paitoja saa jo 30-70% alennuksella. Ja nythän €uro on vahva ;) Good Luck!

Saahan noita tavarataloista, joskus niissäkin tarjouksessa. Tai jalkapalloilun erikoisliikkeistä (palloilukeskus tai duosport). Näin siis Helsingissä. Myös perusurheiluliikkeet ovat näitä tuotteita tarjonneet. Nykyisin helppoa, kun kuuluu Niken valikoimiin tuo paita.

Saahan noita tavarataloista, joskus niissäkin tarjouksessa. Tai jalkapalloilun erikoisliikkeistä (palloilukeskus tai duosport). Näin siis Helsingissä. Myös perusurheiluliikkeet ovat näitä tuotteita tarjonneet. Nykyisin helppoa, kun kuuluu Niken valikoimiin tuo paita.

Myös Kesport tarjoaa ainaki kotipaitaa täällä Kokkolassa. Samoin Haka-Sportissa olen nähnyt joskus muutamia (Vanhan paidan hommasin itelleni sieltä) Mutta se Kokkolasta :)

Supportersplacessa on välillä alennuksessa paitoja, joita ei ole postista lunastettu. Tällöin uuden paidan hintaan sisältyy nimen painatus. Tilasin sieltä kerran ja paita tuli muutamassa päivässä. Suosittelen muillekin.