Jump to content
Sign in to follow this  
pnefanclubfinland

FA Cup -tapaaminen Raumalla 13.5.

Recommended Posts

ELK:n perinteinen FA Cup -finaalitapaaminen on ensi lauantaina 13.5. Raumalla.

Paikka: Hotelliravintola Maffi, osoite Valtakatu 3, sisäänkäynti Välikadun puolelta.

Opastus: Välikatu on lyhyt katu Valtakadun ja Tehtaankadun välissä. Rauman Linja-autoasema (Tehtaankatu 5) sijaitsee Välikadun yläpään kohdalla. Matkaa Maffiin on linja-autoasemalta alle 100 metriä. Rauman opaskartta ks. http://opaskartta.rauma.fi/

Tapaamisen aikataulu:

klo 15 alkaen: kokoontuminen Pub Maffissaklo 16: ligaviisas 2006 osakilpailu 3/ 4klo 17: FA Cup -finaali Liverpool - West Ham United, Millennium Stadium, CardiffOttelun jälkeen (eli klo 19 jälkeen) mahdollisuus saunomiseen.

Lisätietoja tapahtumasta antavat: Petteri Koskinen (040-591 7271) ja Arto Leino (0400-884 774).

Tervetuloa Raumalle!

Olen itse tulossa tapaamiseen autolla. Kyytiläisiä on toistaiseksi vasta yksi eli mukaan mahtuu vielä 2 lisää. Aikataulu olisi sellainen, että lähdetään Helsingistä siinä klo 9 jälkeen, ollaan hyvissä ajoin Raumalla, käydään syömässä jne, ja sitten klo 15 Maffiin. Ottelun jälkeen lähdetään kuta kuinkin heti takaisin kohti Helsinkiä. (Olen lähdössä aikaisin su-aamuna reissuun, joten valitettavasti en voi jäädä pitemmäksi aikaa viettämään iltaa Raumalle.)

Ottakaa yhteyttä, jos olette kiinnostuneita tulemaan kyytiin pääkaupunkiseudulta. :thumbsup1:

(aki.niemi"at"welho.com, 050 - 309 6909).

Voi perhana en pääse koulun ja yksien 40-vuotissynttäreiden takia!

Olis toi loppuottelukin ollu mielenkiintoista katsoa porukalla. :(

Artsi, ehkä vielä joskus tuo onnistuu...

Hauskaa viikonloppua kaikille mukaan päässeille!

Uudessa Supporterissa puheenjohtajamme esitti kiitokset Honkasen Tomille, joka monet vuodet järjesti FA Cup -tapaamisen Lahdessa. Hyvä Tomi ja tsemppiä Yorkille uuteen kauteen. :thumbsup1:

Mutta tänä keväänähän tapaaminen järjestettiin Raumalla; kiihkeän finaalin tunnelmat ravintola Maffissa välittyvät hienosti Supporterin sivun 50 kuvasta. Siinä ei juhli enää Everton ja Ferguson, vaan se kuuluisa viimeinen nauru oli Liverpoolin. :rolleyes_ani:

Kiitokset Petterille ja Artolle mainioista järjestelyistä Raumalla :thumbsup1: (Sori, että kiitokset ovat venyneet näin pitkään.) Tosiaan vaikka yhtään West Hamin kannattajaa ei tiettävästi ollut paikalla, sai Vasaramiehet hyvinkin intohimoista kannastusta ELK-joukoltamme.

Toivottavasti nähdään taas Viiikinsaaressa!

t: -AKi-

PS. Petterille vaimoineen erityiskiitokset maukkaasta lounaasta neljän hengen autoseurueelleni.

Moi Aki ja muut!

Olen nyt muuttannut tänne Kokkolaan. Työn perässä sitä tultiin tänne. Ortopedi kun sanoi, ettei olisi laivoille enää asiaa, joten siirryin maihin töihin. Työnkuva ei paljoa muuttunnu (puran ja lastaan laivoja), mutta nyt pääsee illaks kotia. Ei tarvitse olla 6-8 vkoa pois kotoa.:mrgreen:

Täytyy suunnitella jonkinlaista tapaamista ym varmaankin tänne, että pääsette käymään pohjanmaalla. Olen katsastannu canal+ paikkoja ja paras olisi varmaankin Huismann. Siellä on iso lcd televisio ja todella upea olut ja siideri valikoima.

En työn vuoksi päässyt rock futikseen. Olin ainoa foreman (lastaustyönjohtaja) joka oli töissä lauantaina. Täällä kun oli venetsialaiset (mökkikauden päätösjuhlat) oli bändejä, samba ryhmiä... porukka myös juhlatuulella. Uusin työntekijä siis sai olla töissä.

No, ensi Oulu on 200km päässä ja junat kulkee. Kuin junalla pääsee myös ensi vuonna Viikinsaareenki. Varmaan on tuo remontti valmis siihen mennessä.

T:P Koskinen

Sign in to follow this