Jump to content
Sign in to follow this  

Ronaldinho

Recommended Posts

Mutta sehän on siis median vika, että Ronaldinho pelaa huonosti. Näinhän se on tämän keskustelun yhteydessä aukottomasti todistettu.

No niinhän sen sitten täytyy olla :D Mut oikeesti kaikki vois vain hyväksyä tosiasiat. Ronaldinho ei tule enää koskaan olemaan maailman paras pelaaja. Se ei todellakaan ole median vika. Media tekee vain työtään ja haukkuu Ronaldinhoa koska siihen on aihetta. Barcelonassa ei ainakaan minun mielestäni ole enää Ronaldinholla tulevaisuutta. Hyökkäyspäässä pelaa jo paljon parempia pelaajia ja maisemanvaihdos tekisi hyvää.

Kyl mä ainakin uskon et se nousee viel. Ja jos Dinho lähtee jonnekin ni ainut paikka olis varmaan Milan koska siel on kamut ja englannis se ei tulis todellakaan pärjäämään. Mut en usko Barca luopuu siit koska Bojan ei oo viel tarpeeks kokenut eikä mun mielestä ees oo ollu kovin hyvä mitä oon nähny. Sitäpaitsi Ronaldinhohan oli se jonka takii Barca voitti mestareiden liigan + muuta

Kyl mä ainakin uskon et se nousee viel. Ja jos Dinho lähtee jonnekin ni ainut paikka olis varmaan Milan koska siel on kamut ja englannis se ei tulis todellakaan pärjäämään. Mut en usko Barca luopuu siit koska Bojan ei oo viel tarpeeks kokenut eikä mun mielestä ees oo ollu kovin hyvä mitä oon nähny. Sitäpaitsi Ronaldinhohan oli se jonka takii Barca voitti mestareiden liigan + muuta

Lisätietoa siitä miten Ronaldinhon avulla Barca voitti UCL:n? Itse ainakin muistelisin, että Arsua vastaan kaveri oli ihan ulkona pelistä. Larsson oli tulessa finaalissa. Ronaldinho on muutenkin melko näkymätön "isoissa" peleissä(muutaman vuoden takainen RM-matsi poislukien)

Milaniinhan se varmaan meniskin jos vaan myytäis.

Sitäpaitsi Ronaldinhohan oli se jonka takii Barca voitti mestareiden liigan + muuta

Kyllähän se tärkeä palanen siinä oli, mutta kyllähän siihen muitakin tarvitaan...Yksin ihan tuon tasoisia pelejä on vähän vaikea voittaa.. Yksi-pari ottelua voi mennäkin, mutta koko kausi, missä lähemmäs 40 peliä ja puhumattakaan UCL:stä niin se alkaa olemaan yhden pelaajan voitettavaksi jo vähän vaikeampaa... Ja Barcan tasoinen joukkue nyt sattuu omistamaan "muutaman" tähden (hänen lisäkseen).

e; hyvä pelaaja toki, sinä kautena varsinkin oli todella hyvä

Lisätietoa siitä miten Ronaldinhon avulla Barca voitti UCL:n? Itse ainakin muistelisin, että Arsua vastaan kaveri oli ihan ulkona pelistä. Larsson oli tulessa finaalissa. Ronaldinho on muutenkin melko näkymätön "isoissa" peleissä(muutaman vuoden takainen RM-matsi poislukien)

Milaniinhan se varmaan meniskin jos vaan myytäis.

Ymmärrän kritiikkisi Ronaldinhosta, mutta nyt menee jo hieman yli. 'Dinho teki tuolla UCL-voitto kaudella yhteensö 26 maalia, ei huono. Finaalissa toki ei ollut näkyvissä niin hyvin, mutta eihän sitä aina voikaan. Samaisella kaudella muuten upotti Realin Bernabeulla kahdella maalillaan. Viime kaudellakaan ei tainnut olla kovin hyvä? Ainakin UCL:ssä auttoi aika paljon viemään Barcan alkulohkosta jatkoon.

Itsekin olen kritsoinut 'Dinhoa ja joskus syyttä. Mutta en kiistä etteikö hänestä olisi koskaan ollut apua Barcalle mestaruuksien saavuttamiseen, todellakin on ollut. Tällä kaudella ollut heikompi, mutta ei niin huono kuin jotkut kärjistelevät. Ja jos statseja katsoo niin ei se meno tälläkään kaudella ole huonoa ollut, ihan hyvää. Ei Ronaldinho tasoa, mutta hyvää.

Jos pelkillä statseilla mitataan niin tässä ne. Ei paha.

Mun mielestä Dinho ei todellakaan ollut klassikossa kentän huonoin. Se vaan on niin et jos se ei tee hattutemppuu ja parii uskomatonta harhautusta ni se on heti ihan surkee. Ja noist ryypiskely ja maksullisist naisist kertovis jutuis en usko olevan mitään perää. Kyl sil on niin kova kunto et vaik se olis sekstaillukin edellisen yön ni se jaksaa silti pyöritellä viel ramosit sun muut ihan kebabil. Sitä paits noistahan ei oo mitää todistei ees olemas.

Kyllä hän minunkin mielestä oli kentän huonoin.Ei pakannut päästä yhtään Ramosista ohitse!

Kyllä hän minunkin mielestä oli kentän huonoin.Ei pakannut päästä yhtään Ramosista ohitse!

Ramosistahan menee kaikki tusinaneppailijat ohi ihan heittemällä, eikös vaan?

Niin... viime kaudellakin vain 23 maalia..

Pitääkö Dinhon tehdä joka kausi lähemmäs 30 maalia että on vielä suosikki?? Ne jotka väittää että Dinho pelaa nytkin huonosti, niin saavat kyllä katsoa itseään.. Samanlaisia paskoja kuin media. Tällä kaudellakin on jo lähemmäs 10 maalia kasassa..Huonosti?? Pelimäärään nähden ei. Dinholla on vain olluut riitaa Rijjekaardin kanssa ja on näin joutunut penkille. Mutta ainakun on kentällä nii on kyllä tehtävänsä täyttänyt. Dinhon vain pitäisi tehdä käsittämättömiä suorituksia illasta toiseen.. Sitä vaativat semmoiset ihmiset jotka eivät ymmärrä jalkapallosta mitään, vaan näkevät vain ne NÄYTTÄVIMMÄT pelaajat. Loppu.

Niin... viime kaudellakin vain 23 maalia..

Pitääkö Dinhon tehdä joka kausi lähemmäs 30 maalia että on vielä suosikki?? Ne jotka väittää että Dinho pelaa nytkin huonosti, niin saavat kyllä katsoa itseään.. Samanlaisia paskoja kuin media. Tällä kaudellakin on jo lähemmäs 10 maalia kasassa..Huonosti?? Pelimäärään nähden ei. Dinholla on vain olluut riitaa Rijjekaardin kanssa ja on näin joutunut penkille. Mutta ainakun on kentällä nii on kyllä tehtävänsä täyttänyt. Dinhon vain pitäisi tehdä käsittämättömiä suorituksia illasta toiseen.. Sitä vaativat semmoiset ihmiset jotka eivät ymmärrä jalkapallosta mitään, vaan näkevät vain ne NÄYTTÄVIMMÄT pelaajat. Loppu.

Tai sitten jotkut näkevät vain maalimäärät. Totuus nyt vain on se, että Ronaldinho pelaa tällä hetkellä aivan surkeasti. Se ei ole vain minun mielipide. Se on aika helvetin monen ihmisen mielipide. Mukaanlukien Barcafanit.

Toki ihan kiva, että jotkut jaksavat uskoa siihen, että Ronaldinho on edelleen "maaginen", mutta ei siitä kannata nyt mitään itkupotkuraivareita vetää jos kaikki eivät sitä mieltä ole.

Tai sitten jotkut näkevät vain maalimäärät. Totuus nyt vain on se, että Ronaldinho pelaa tällä hetkellä aivan surkeasti. Se ei ole vain minun mielipide. Se on aika helvetin monen ihmisen mielipide. Mukaanlukien Barcafanit.

Toki ihan kiva, että jotkut jaksavat uskoa siihen, että Ronaldinho on edelleen "maaginen", mutta ei siitä kannata nyt mitään itkupotkuraivareita vetää jos kaikki eivät sitä mieltä ole.

Maalithan tässä pelissä vissiin vielä ratkaisevat? Eikös näin ole, jopa Epsanjassa? Ronaldinho on tehnyt melkosen määrän maaleja, jos miettii paljon mies on pelannut. Eikö? Toki joku Van Nistelrooy olisi tehnyt ehkä enemmän, mutta hyvin se on silti.

Samalla tavallahan Ronalpönhö ei ole maaginen, kuin pari vuotta sitten, pakko myöntää. Mutta ihan totta, joskus meinaa unohtua tärkeimmät asiat? Maalit. Dinho voi nyt olla parempi maalintekijä kuin ns. kultakausillaan, jolloin näytti niitä niin kovin ihania kikkoja täydelle Camp Noulle. Tykkäät vissiin säkin? Nyt niitä ei tule samaan tahtiin ja jokos ihmisiä rupee vituttamaan koko hammashemmo.

Tätähän sulle toki on jankattu jo jonkun aikaa, mutta jospa se vielä joskus uppoaisi. Älä vedä hernettä nenään, kiiitos :thumbsup1:

Maalithan tässä pelissä vissiin vielä ratkaisevat? Eikös näin ole, jopa Epsanjassa? Ronaldinho on tehnyt melkosen määrän maaleja, jos miettii paljon mies on pelannut. Eikö? Toki joku Van Nistelrooy olisi tehnyt ehkä enemmän, mutta hyvin se on silti.

Samalla tavallahan Ronalpönhö ei ole maaginen, kuin pari vuotta sitten, pakko myöntää. Mutta ihan totta, joskus meinaa unohtua tärkeimmät asiat? Maalit. Dinho voi nyt olla parempi maalintekijä kuin ns. kultakausillaan, jolloin näytti niitä niin kovin ihania kikkoja täydelle Camp Noulle. Tykkäät vissiin säkin? Nyt niitä ei tule samaan tahtiin ja jokos ihmisiä rupee vituttamaan koko hammashemmo.

Tätähän sulle toki on jankattu jo jonkun aikaa, mutta jospa se vielä joskus uppoaisi. Älä vedä hernettä nenään, kiiitos :thumbsup1:

Mä tässä mitään hernettä ole vetänyt nenään :D Hyvin sä kääntelet näit asioita.

Koko ajan olen sanonut, että Ronaldinho pelaa ihan surkeasti. Se ei ole pelkkä mun mielipide. Fakta ennemminkin. On muuten nyt meneillään olevasta Mallorca matsista ulkona. Loukkaantumista väitetään syyksi, mutta uskoo kuka uskoo. Ihan jo oman itsensä takia kannattaisi otta niskasta kiinni tai sitten lähteä menemään. Ilmeisesti Barcan johto on ollut myyntiä vastaan. Ja kyllähän Ronaldinhon nimellä noita pelipaitoja meneekin kaupaksi, mutta Barca olisi ehdottomasti parempi joukkue ilman laiskaa brassia.

Mä tässä mitään hernettä ole vetänyt nenään :D Hyvin sä kääntelet näit asioita.

Koko ajan olen sanonut, että Ronaldinho pelaa ihan surkeasti. Se ei ole pelkkä mun mielipide. Fakta ennemminkin. On muuten nyt meneillään olevasta Mallorca matsista ulkona. Loukkaantumista väitetään syyksi, mutta uskoo kuka uskoo. Ihan jo oman itsensä takia kannattaisi otta niskasta kiinni tai sitten lähteä menemään. Ilmeisesti Barcan johto on ollut myyntiä vastaan. Ja kyllähän Ronaldinhon nimellä noita pelipaitoja meneekin kaupaksi, mutta Barca olisi ehdottomasti parempi joukkue ilman laiskaa brassia.

Kääntelen? Lähinnä kirjotin mitä ajattelen muttajoo. En sanoisi surkeasti sentään, viime postauksessa syy siihen.

Sulla on vissiin oikeesti joku henk.koht ongelma ton jätkän kanssa? Ihan yks hailee mitä se tekee niin aina siitää löytyy jotain valitettavaa. Toisaaltahan se juu tiputti Chelsean, mutta silti?! Itse uskon tuohon loukkaantumiseen. Eikös se ole ihan normaalia olla välillä sivussa? Vai oliko Drogbakin sivussa, koska ei juuri nyt jaksanut pelata? (Nothing personal, esimerkkinä tuli vaan mieleen ekana)

Ehdottomasti paljon parempi joukkue ilman Dinhoa? Ei. Ajoittain ehkä. Onhan siellä toki Iniesta, joka on pelannut hyvin tällä kaudella samalla paikalla. Ja kaksi superlupausta, jotka saavat jo nyt hyvin peliaikaa. Jos Iniesta loukkaantuu, niin luuletko oikeasti, että Bojan ja Dos Santos olisivat kykeneviä korvaamaan? Kumpikaan ei yllä Dinhon tasolle vielä pariin vuoteen.

Dinho oli, ja on parhaillaan vieläkin maailman paras. Usko tai älä.

Kääntelen? Lähinnä kirjotin mitä ajattelen muttajoo. En sanoisi surkeasti sentään, viime postauksessa syy siihen.

Sulla on vissiin oikeesti joku henk.koht ongelma ton jätkän kanssa? Ihan yks hailee mitä se tekee niin aina siitää löytyy jotain valitettavaa. Toisaaltahan se juu tiputti Chelsean, mutta silti?! Itse uskon tuohon loukkaantumiseen. Eikös se ole ihan normaalia olla välillä sivussa? Vai oliko Drogbakin sivussa, koska ei juuri nyt jaksanut pelata? (Nothing personal, esimerkkinä tuli vaan mieleen ekana)

Ehdottomasti paljon parempi joukkue ilman Dinhoa? Ei. Ajoittain ehkä. Onhan siellä toki Iniesta, joka on pelannut hyvin tällä kaudella samalla paikalla. Ja kaksi superlupausta, jotka saavat jo nyt hyvin peliaikaa. Jos Iniesta loukkaantuu, niin luuletko oikeasti, että Bojan ja Dos Santos olisivat kykeneviä korvaamaan? Kumpikaan ei yllä Dinhon tasolle vielä pariin vuoteen.

Dinho oli, ja on parhaillaan vieläkin maailman paras. Usko tai älä.

Siis milloin se tiputti Chelsean? Tarkotat ilmeisesti kautta 05/06. Silloin tosin Ronaldinho teki maalin Chelseata vastaan, mutta se ei oikeastaan ratkaissut jatkoonmenoa. Barca olisi mennyt jatkoon vierasmaalisäännöllä ilman Ikenen maalia.

Mä en nyt oikein ymmärrä miks sä tästä tälläset itkut aloitat. Mä en todellakaan tykkää Ronaldinhosta. Eiköhän se ole selväksi jo käynyt. Yksi maailman vastenmielisimmistä pelaajista koskaan. Niin siis toi väitetty loukkaantuminen tuli vain mieleen johtuen siirtohuhuista. Enkä muutenkaan ole mistään lukenut, että Ronaldinho on loukkaantunut. Tosin en kovin tarkasti mitään La Ligan uutisia lue. Ehkä on loukkaantunut ehkä ei.

Iniesta on tosiaan pelannut todella hyvin tolla paikalla. Itse näkisin, että Iniesta-Etoo-Messi on se Barcan vahvin kolmikko tonne hyökkäykseen. Siis kun kaikki pelaajat ovat terveinä. Ronaldinho, Bojan ja Dos Santos sitten vaihtopenkiltä paikkaamaan. Etoo tosin nyt lähtee sinne Afrikkaan niin saa Ronaldinho näyttöpaikan. Jos vaan kiinnostaa.

Ja muutama vuos sitten oli ehkä ihan aiheellista sanoa Ronaldinhoa maailman parhaaksi, mutta sitä hän ei tällä hetkellä ole. Ei lähellekkään.

e. Unohtu kokonaan Henry tosta listasta. Saas nähdä löytääkö vielä Arsu aikojen pelivirettään.

Ehdottomasti parempi parhaimmillaan kuin Ronaldinho koskaan.

Siis milloin se tiputti Chelsean? Tarkotat ilmeisesti kautta 05/06. Silloin tosin Ronaldinho teki maalin Chelseata vastaan, mutta se ei oikeastaan ratkaissut jatkoonmenoa. Barca olisi mennyt jatkoon vierasmaalisäännöllä ilman Ikenen maalia.

Mä en nyt oikein ymmärrä miks sä tästä tälläset itkut aloitat. Mä en todellakaan tykkää Ronaldinhosta. Eiköhän se ole selväksi jo käynyt. Yksi maailman vastenmielisimmistä pelaajista koskaan. Niin siis toi väitetty loukkaantuminen tuli vain mieleen johtuen siirtohuhuista. Enkä muutenkaan ole mistään lukenut, että Ronaldinho on loukkaantunut. Tosin en kovin tarkasti mitään La Ligan uutisia lue. Ehkä on loukkaantunut ehkä ei.

Iniesta on tosiaan pelannut todella hyvin tolla paikalla. Itse näkisin, että Iniesta-Etoo-Messi on se Barcan vahvin kolmikko tonne hyökkäykseen. Siis kun kaikki pelaajat ovat terveinä. Ronaldinho, Bojan ja Dos Santos sitten vaihtopenkiltä paikkaamaan. Etoo tosin nyt lähtee sinne Afrikkaan niin saa Ronaldinho näyttöpaikan. Jos vaan kiinnostaa.

Ja muutama vuos sitten oli ehkä ihan aiheellista sanoa Ronaldinhoa maailman parhaaksi, mutta sitä hän ei tällä hetkellä ole. Ei lähellekkään.

Näin juuri. Vastasin vaan kun ihmettelin mitä sä tulet itkemään syyttä Ronaldinhon paskuudesta jnejne. Selväksi on tullut ettet pidä Dinhosta. Erittäin selväksi. Loukkaantumisesta sen verran, että onhan se voinut loukkaantua vasta tänään ja siksi olla poissa? En tiedä, joten se siitä.

Iniesta-Eto'o-Messi onkin se ykköskolmikko hyökkäykseen. Ronaldinholta on ajoittain nähty sitä samaa, kuin häneltä parhaillaan nähtiin. Iniesta toki on ollut parempi, myönnän ilomielenkin. Eto'o on ollut hyvä ja Messi maaginen.

Muutama vuosi oli täysin aiheellista sanoa Ronaldinhoa maailman parhaaksi. Nyt vain ajoittain. Tällä tarkoitan yksittäisiä otteluita, joissa loistaa. Melko harvaan ovat ne ottelut tällä kaudella toki jääneet.

Eipäs juupas väittely jää tähän mun osalta!

Olenko sanonut että Dinho on kokoajan maaginen? en.. Mutta mielestäni Dinho on pelannut hyvin peliaikaansa nähden, niin kuin jo sanoin. Maaginen tai ei, niin luulenpa että sinäkin miehen ottaisit Chelsean remmiin, ja vieläpä ilomielin. Jos on noihin SIIRTOHUHUIHIN uskominen. Olet juuri semmoinen että uskot kaiken mitä media kirjoittaa.. ja mediahan kirjoittaa noin 80% paskaa. Uskotko kaiken mitä 7päivää lehtikin kirjoittaa?? Hahah, sanon minä. Maaleillakaan ei tietenkään ole mitään väliä. Vain käsittämättömillä kynillä!? Tosi asiahan on että Dinho on tehnyt Messiaksesta aika hyvän tällä kaudella(niissä peleissä missä on pelannut).

Ja jos vertaat Henrya ja Dinhoa keskenään niin miehethän pelaavat käytännössä aivan eri paikkaa. Dinho on hyvä laidalla ja Paksuhuuli kärjessä. Mutta turha tässä on sinulle mitään selittää, kun näytät vain inhoavan henk.kohtaisesti Dinhoa. Mutta semmoisein pienen vinkin antaisin että lueppas noita sun lähettämiä viestejäs. Niin huomaat kuinka pussiin itseäs puhut.

Olenko sanonut että Dinho on kokoajan maaginen? en.. Mutta mielestäni Dinho on pelannut hyvin peliaikaansa nähden, niin kuin jo sanoin. Maaginen tai ei, niin luulenpa että sinäkin miehen ottaisit Chelsean remmiin, ja vieläpä ilomielin. Jos on noihin SIIRTOHUHUIHIN uskominen. Olet juuri semmoinen että uskot kaiken mitä media kirjoittaa.. ja mediahan kirjoittaa noin 80% paskaa. Uskotko kaiken mitä 7päivää lehtikin kirjoittaa?? Hahah, sanon minä. Maaleillakaan ei tietenkään ole mitään väliä. Vain käsittämättömillä kynillä!? Tosi asiahan on että Dinho on tehnyt Messiaksesta aika hyvän tällä kaudella(niissä peleissä missä on pelannut).

Ja jos vertaat Henrya ja Dinhoa keskenään niin miehethän pelaavat käytännössä aivan eri paikkaa. Dinho on hyvä laidalla ja Paksuhuuli kärjessä. Mutta turha tässä on sinulle mitään selittää, kun näytät vain inhoavan henk.kohtaisesti Dinhoa. Mutta semmoisein pienen vinkin antaisin että lueppas noita sun lähettämiä viestejäs. Niin huomaat kuinka pussiin itseäs puhut.

Taidat olla aika yksinkertainen?

Siis inhoan Dinhoa, mutta haluun hänet Chelseaan? Jumalauta Ronaldinho ei vahvista edes Barcaa tällä hetkellä. Miksi haluisin hänet Chelseaan?

Yritin vain tuoda paksupäisille foorumisteille tietoon, että Ronaldinho on tällä hetkellä aivan surkea. Sitä minä tässä olen koko ajan selittänyt.

Ja ei, en edes lue mitään 7päivää lehteä. Joten ei ole mitään hajua mitä kyseinen lehti on kirjoittanut. Sua taitaa vaan ottaa päähän kun huomaat, että kaikki eivät ihastele Ikeniä? Mä en tosiaankaan ymmärrä mitä sä aloit taas avautumaan. Eikö Ronaldinhosta saisi sanoa mitään negatiivista?

Mutta turha tässä on sinulle mitään selittää, kun näytät vain tykkäävän henk. kohtaisesti Dinhosta.

Ja mitäs sä musta edes tiedät ja mihin mä uskon? Mielelläni juttelisin ihan face to face tuopin ääressä niin saatais asiat selviks.

Olet juuri semmoinen että uskot kaiken mitä media kirjoittaa.. ja mediahan kirjoittaa noin 80% paskaa. Uskotko kaiken mitä 7päivää lehtikin kirjoittaa?? Hahah, sanon minä.

Mun käsittääkseni sitä ei ole tarvinnut lehdistä lukea saadakseen tietää, että Ronaldinho on pelannut paskasti.

Mutta täytyy siis muistaa, että tosiaan se on median vika, että Ronny pelaa huonosti. Fletcherkin on aika paska. Se on mun mielestä fanien vika. Täälläkin haukutaan ihan liikaa ja sen takia se ei pääse kentälle.

e. Unohtu kokonaan Henry tosta listasta. Saas nähdä löytääkö vielä Arsu aikojen pelivirettään.

Ehdottomasti parempi parhaimmillaan kuin Ronaldinho koskaan.

Näin äkkiseltään löysin kaksi brassimediaa, joiden mukaan oli loukkaantunut (polvivamma).

Nyt taitaa olla Publicilla herne nenässä. Älä nyt hyvä mies revi housujas. Tämä on vain julkista keskustelua, ja mielipiteiden jakamista.

En ole Dinho fani, mutta olen miehen puolella tässä asiassa. Enkä sanonut että haluat miehen Chelseaan. Vaan tarkoitin että kelpais varmaan sinullekkin. Eli kerrataan vielä: Inhoat Dinhoa, mutta jos mies pelais Chelseassa niin et inhoais. Näin ajattelin. Dinhon on pelannut hyvin peliaikaansa nähden. Näin olen sanonut. En ole sanonut että mies on maaginen,paras,supermies. Vaan hyvä peliaikaansa nähden.

Ja mitä Tombakin sanoi niin sama: Dinho oli, ja on parhaillaan vieläkin maailman paras.

Henry tehny tällä kaudella 5 maalia pelaamassaan 11 ottelussa ja Dinho 6 maalia 10 ottelussa. Kumpikohan siinä on parempi? Lisäksi täytyy muistaa että Henry on puhtaasti maalintekijä kun Dinho myös antaa ne ratkaisevat syötöt. Lisää paliaikaa vaan Dinholle. Samalla muuttuu myös Barcafanien mielipiteet kun alkaa maaleja ropista.

Taidat olla aika yksinkertainen?

Siis inhoan Dinhoa, mutta haluun hänet Chelseaan? Jumalauta Ronaldinho ei vahvista edes Barcaa tällä hetkellä. Miksi haluisin hänet Chelseaan?

Yritin vain tuoda paksupäisille foorumisteille tietoon, että Ronaldinho on tällä hetkellä aivan surkea. Sitä minä tässä olen koko ajan selittänyt.

Ja ei, en edes lue mitään 7päivää lehteä. Joten ei ole mitään hajua mitä kyseinen lehti on kirjoittanut. Sua taitaa vaan ottaa päähän kun huomaat, että kaikki eivät ihastele Ikeniä? Mä en tosiaankaan ymmärrä mitä sä aloit taas avautumaan. Eikö Ronaldinhosta saisi sanoa mitään negatiivista?

Mutta turha tässä on sinulle mitään selittää, kun näytät vain tykkäävän henk. kohtaisesti Dinhosta.

Ja mitäs sä musta edes tiedät ja mihin mä uskon? Mielelläni juttelisin ihan face to face tuopin ääressä niin saatais asiat selviks.

Tuskin kyse on siitä, että Ronaldinhosta voisi sanoa mitään negatiivista. Uskoisin että se mihin useimmat täällä reagoi on tapa millä "hyökkäät" sitä vastaan, mikä on hiukan erikoista.

Henry tehny tällä kaudella 5 maalia pelaamassaan 11 ottelussa ja Dinho 6 maalia 10 ottelussa. Kumpikohan siinä on parempi? Lisäksi täytyy muistaa että Henry on puhtaasti maalintekijä kun Dinho myös antaa ne ratkaisevat syötöt. Lisää paliaikaa vaan Dinholle. Samalla muuttuu myös Barcafanien mielipiteet kun alkaa maaleja ropista.

En tiedä, mutta saattaisikohan vaikuttaa tohon asiaan se, että Henryllä on nyt menossa ensimmäinen kausi Barcassa? Ja muutenkin ei varmaan ole tottunut tollaseen asemaan joukkueessa. Arsussa oli selvästi tähti ja joukkue rakennettiin hänen ympärille.

Nyt taitaa olla Publicilla herne nenässä. Älä nyt hyvä mies revi housujas. Tämä on vain julkista keskustelua, ja mielipiteiden jakamista.

En ole Dinho fani, mutta olen miehen puolella tässä asiassa. Enkä sanonut että haluat miehen Chelseaan. Vaan tarkoitin että kelpais varmaan sinullekkin. Eli kerrataan vielä: Inhoat Dinhoa, mutta jos mies pelais Chelseassa niin et inhoais. Näin ajattelin. Dinhon on pelannut hyvin peliaikaansa nähden. Näin olen sanonut. En ole sanonut että mies on maaginen,paras,supermies. Vaan hyvä peliaikaansa nähden.

Ja mitä Tombakin sanoi niin sama: Dinho oli, ja on parhaillaan vieläkin maailman paras.

En halua Dinhoa Chelseaan eikä edes kelpaisi mulle. Ei mitään käyttöä.

Ja edelleenkään Dinho pelaa tällä hetkellä ihan surkeasti. Se on väistämätön fakta. Mut tosiaan on ihan kiva, että joillakin on sellasia haavekuvia, että Ronaldinho on edelleen parhaimmillaan maailman paras. Ei siinä mitään, mutta ei niitä kannata totuuksina täällä väittää.

Yhteenvetona: Ronaldinho pelaa tällä hetkellä ihan paskasti. Toi olikin mun pointtini koko ajan.

Jatkakaa.. Mulle riitti.

En tiedä, mutta saattaisikohan vaikuttaa tohon asiaan se, että Henryllä on nyt menossa ensimmäinen kausi Barcassa? Ja muutenkin ei varmaan ole tottunut tollaseen asemaan joukkueessa. Arsussa oli selvästi tähti ja joukkue rakennettiin hänen ympärille.

En halua Dinhoa Chelseaan eikä edes kelpaisi mulle. Ei mitään käyttöä.

Ja edelleenkään Dinho pelaa tällä hetkellä ihan surkeasti. Se on väistämätön fakta. Mut tosiaan on ihan kiva, että joillakin on sellasia haavekuvia, että Ronaldinho on edelleen parhaimmillaan maailman paras. Ei siinä mitään, mutta ei niitä kannata totuuksina täällä väittää.

Yhteenvetona: Ronaldinho pelaa tällä hetkellä ihan paskasti. Toi olikin mun pointtini koko ajan.

Jatkakaa.. Mulle riitti.

En edelleenkään usko, että tuo on se mihin täällä on reagoitu. Eniten on kummastuttanut se tapa, millä olet hyökännyt sen kimppuun. Aivan kun olisi jotain henkilökohtaista sitä vastaan.

Viimeinkin kunnon keskustelua tässä topikissa.

Ronaldinho pelaa tällä hetkellä heikosti, ja se antaa kaikille irvileuoille mahdollisuuden pilkata ja syyttää häntä kaikesta. Väitetään, että olisi brassin vika, että Barca pelaa huonosti. Syytetään joukkuehengen rikkomisesta.

Mutta kuitenkin totuus on, että kumpikaan väite ei pidä paikkaansa. Barca ei ole pelannut paremmin kokonaisuutena brassin ollessa poissa, Iniesta on vain pelannut paremmin brassin tilalla. Kokonaisuutena kuitenkin yhä sitä samaa turhauttavaa kuraa.

Joukkuehengestä sen verran, että kyllähän näistä muiden Barca-pelaajien haastatteluista voi lukea, että 'Dinhoa arvostetaan edelleen korkealla Barcassa, eikä hän mikään joukkuehengen pilaaja ole ollut. Esim. Messi arvostaa Ronaldinhon erittäin korkealla, maailman parhaaksi asti. Siitä osoituksena upea puolustus 'Dinhoa kohtaan Sevilla-matsissa, jossa hän tuuletti maalejaan brassin tutuksi tuomalla shaka(?)-merkillä; pikkurilli ja peukalo pystyssä. Nämä mielestäni tukevat sitä faktaa, että ihan oikeasti, Ronaldinho on yhä tänä päivänäkin parhaimmillaan maailman paras. Tässä asiassa uskoisin oikeasti enemmän ihmisiä jotka tuntevat ja treenavat brassin kanssa joka päivä, kuin foorumisteja, jotka vain näkevät brassin heikohkoja esityksiä. Ei ne taidot ole skidin bilettämisen seurauksena mihinkään hävinneet, Ronaldinholla on nyt vain huono jakso pelaajana; median tuomat paineet, huonot peliesitykset, jotka tuovat lisää median painetta ja tähän kun vielä lisätään fanien luoton häviäminen, niin ei sitä oikeasti kukaan kestä. Ei sitä kestänyt Becksikään, eikä sitä kestänyt 'Dinhokaan. Nyt täytyy vain toivoa, että todelliset Barcan fanit ymmärtäisivät tukea brassia, ja Rjikaard antaisi luottoa, eikä tunkisi niitä superjunnuja brassin paikalle, sillä ne saappaat ovat yhä liian isot Bojanin tai Dos Santoksen täytettäväksi. Nythän seura on onneksi ilmaissut olevansa Ronaldinhon takana, ja se on hieno juttu. Ronaldinho on kumminkin sen tason pelimies, ettei häntä ole varaa päästää haavista.

On toki vähän turhaa pitää statseja puolustuksena sille, että pelaaja olisi pelannut hyvin. Ronaldinho on tehnyt maaleja, okei, mutta ei ne tilastot oikeasti kerro jalkapallossa kovinkaan paljon. 'Dinho on pelannut tasoonsa nähden heikosti, eikä sitä käy kieltäminen. Millintarkka ja Katsu voisivat oikeasti katsoa niitä otteluita, eikä vain tulla tänne statsien kanssa palvomaan brassia. Ja millintarkalle vielä, että kyllähän Henrya ja Ronaldinhoa voi vertailla keskenään, sillä oikeasti, he pelaavat käytännössä ihan samaa paikkaa. Mutta toki täytyy ymmärtää, kun et näköjään paljon Blaugranan matseja seuraa, ettet tiedä, että ei se Ronaldinho pelaa siellä vasemmalla kuin n. puolet peliajasta. Barcan hyökkäystridentessä varsinkin vasen laita ja kärki vaihtelevat tiuhaan paikkaa. 'Dinho viihtyy aika paljon siellä keskellä kärjessä, missä Henrykin paljon pelaa. Jotenka, näitä kahta loistavuutta voi hyvinkin vertailla. Ja sitä vielä, että Ronaldinho ei ole ole pelannut hyvin peliaikaansa nähden, hän on ollut tehokas peliaikaansa nähden.

Keskustelu tässä topikissa on ollut aika itsepäistä, Public vihaa 'Dinhoa ja pysyy siinä linjassa ja Katsu ja millintarkka eivät pysty myöntämään, että brassi olisi pelannut huonosti. Ei voi mitään. Itse yritin pysyä mahdollisiman neutraalina, vaikka fanitankin brassia ja Barcaa.

edit. Ähh, tulipas sekavaa tekstiä. Toivottavasti saatte jotakin selkoa.

Vaikka Dinho pelaisi Brasilian liigassa hän tulee olemaan minulle Jumala isolla J:llä eli odotettavissa puoleeellista tekstiä.

Dinho on pelaajana mieliala pelaaja joka ei selvästikkään kestä niitä paineita jotka media sysää hänen päälleen. Dinho on ollut tällä kaudella tehokas enemmän kuin se parin kauden takainen harhauttelija joka vei niin Salgadoa (ei ole hankalaa) ja Ramosia Bernabeulla. Se kuka sanoi että Titin huono vire johtuu ensimmäisestä kaudesta niin Dinhon ensimmäinen peli oli aivan eri tasoa kuin Titin ensimmäinen peli. Dinho ei ollut el classicossa kentän huonoin häneltä vain odotettiin että vie Ramosia 100-0 muutama hieno harhautus ja hyviä haltuunottoja.

Itse uskon/toivon että Dinho palaa tasolleen ja näyttää kaikielle epäilijöille ja jos tämä ei ole mahdollsita Barcassa nii sitten jossain muualla.