Jump to content
Sign in to follow this  
Pallister

Uusi United-kotipaita

Recommended Posts

Mielestäni paita on loistava! Toi takana oleva viivakin sopii paitaan hyvin, vaikka oishan sen poiskin voinut jättää. Erittäin hyvä kokonaisuus kumminkin, väri on loistava ja raidoituskin sopii paitaan hyviin. Ainoa miinus on on toi neliö AIG:n logon ympärillä. Valkoinen logon taus ei olisi tähän paitaan mielestäni sopinut.

Mielestäni paita on loistava! Toi takana oleva viivakin sopii paitaan hyvin, vaikka oishan sen poiskin voinut jättää. Erittäin hyvä kokonaisuus kumminkin, väri on loistava ja raidoituskin sopii paitaan hyviin. Ainoa miinus on on toi neliö AIG:n logon ympärillä. Valkoinen logon taus ei olisi tähän paitaan mielestäni sopinut.

Samaa mieltä. Plussana selkämyksen raitaan tuo MUFC-teksti, jota olen jo pitkään paitaan kaivannut - siinä sitä historianhavinaa, joka logosta valitettavasti hävisi. Logon tausta ei periaatteessa muuttunut, se on nyt vain paidan kanssa saman värinen. Paidan väri on piristävä!

Ainoa miinus täytyy antaa Valion uudelle kirjain/numerotyypille. Edellinen oli käytössä muistaakseni 1997 vuodesta asti. Varsinkin kirjaimet saisivat olla isommat.

Ainoa miinus täytyy antaa Valion uudelle kirjain/numerotyypille. Edellinen oli käytössä muistaakseni 1997 vuodesta asti. Varsinkin kirjaimet saisivat olla isommat.

Itse jotenkin pidän enemmän noista uusista kirjaimista/numeroista. Edelliset ehtivät ollakin jo tarpeeksi kauan käytössä, varsinkin jos tuo vuosi -97 pitää kutinsa.

Muutenkin tuo kotipaita on varsin siisti. Ei niin hieno kuin edellinen, mutta melkein. Ainoa miinus tuosta AIG:n kaameasta logosta. Kyllä tulee Vodafonea ikävä.

Myös uusi maalivahdin paita on ihan ok. Vaikka tuossa esittelyvideossa VDS taisi hieman ihmetellä värivalintaa. Milloin vieraspaita muuten julkistetaan? Toivottavasti vieraspaita olisi taas väriltään musta.

Ihan hyvältä tuo näyttää, vaikkakin "vanhakin" olisi saanut olla vielä vuoden peleissä ainakin meikäläisen mielestä.

Jep Kalinan numero/kirjainfontti vaihtuu, kuten myös hihamerkkikin. Tosiaan minustakin nuo nimet saisivat olla hieman isommalla.

Vieraspaita on ilmeisesti joko musta, samanlaisin takaraidoin kuin kotiasu, tai sitten valkoinen, jossa siniset kiilat olkapäällä.

Rullailkaa mustaa tuosta:

http://www.soccergaming.com/forums/showthread.php?t=141481&page=91

Ja valkoista. Tässä logo olisi keskellä...

http://www.soccergaming.com/forums/showthread.php?t=141481&page=51

Nämähän ovat taas vain aihioita. Tosin viimeksi meni oikein...

Ihan sama... Voittavat kuitenkin Chelskin vierassellaisen katutyöntekijäasun 12 - 0! :D Ilmeisesti pelaajat eivät nähneet viime kaudella tarpeeksi toisiaan...

Nyt vallitsee sellainen epätietoisuus, että pakko kysyä: Käytetäänkö uutta kotipaitaa yksi vai kaksi kautta, niin kuin alunperin piti? Pisti nimittäin silmään, kun ManUn nettikaupassa luki paidan julkistamisen jälkeen 2007/09, mutta nyt se onkin vaihtunut 2007/08. En todellakaan kannata Barcelonan ja Realin kaltaista paitapolitiikkaa, jossa paita vaihtuu joka kausi. Muuten pidän paidasta, yksinkertainen on hyvä. Pidän myös pyöreästä kaula-aukosta enemmän kuin V-aukkoisesta, kuten pari edellistä paitaa ovat olleet.

Paita on upea. Varsinkin väri parempi kuin entisessä. Täytynee hankkia kun ei ole muutamaan vuoteen tullut ostettua. Paidasta ei ensi kauden pelit ainakaan ole kiinni.

Itsekkin pidän tästä uudesta paidasta erittäin paljon. Mielestäni tämä on hienompi paita, kuin mitä viimekauden "mestaruus" paita oli. Jotenkin tuo AIG istuu vain tähän uuteen paremmin, niinkuin kauluksetkin.

Minua ei myöskään yhtään häiritse se, ettei logon taustaväri ole enään se valkoinen vaan tuo punainen sopii siihen yhtälailla, kun vaikkapa se valkoinenkin. Ja mitä pystyraitoihin tulee, niin voi vaan todeta että cool.

:star: :star: :star: ansaitsee tämä uusi upea 07/08 vuoden mestaruuspaita. :smile_ani:

Pakko sanoa, että mielipiteeni on jokseenkin muuttumaan päin. Kun noita kuvia olen nyt katsellut enemmänkin, niin tosi komeanhan tuo paita on! Silmä on jo tottunut noihin valkoisiin raitoihin, ja koko paitaan. Kuten täällä on jo mainittu, niin tuo MUFC-teksti ja yläraidan "piru"-logo ovat kyllä osuvia ja tuovat mukavasti lisää eloa paitaan. Mielipiteet muuttuvat..

Tilaukseen pitää varmaan heti pistää, luultavasti Giggsyn nimellä, kun tulee myyntiin tuonne Paitsion kauppaan....

Tästä linkistä kunnon kuva ManUn uudesta mustasta vieraspaidasta:

http://www.littlewoods.com/rf/navigation/product/zoomer.do?cn=oh955v66m&zuw=128&zuh=128&zgw=4&zgh=4&tmw=200&tmh=200&id=manchester%20united%20away%20jersey%202007/08&type=wmps/main/zoomed

Oli käytössä jo matsissa Doncasteria vastaan, mielestäni aika tyylikäs.. Tuo kaupan kuvassa oleva paita on tosin tainnut käydä lattian kautta ennen kuvaussessiota.:redface:

Posted Image

Hyvältä näyttää :joker: Mulla on vaa positiivinen ongelma kun paidan olen aatellut hommata. Visainen valinta värin puolesta. Kaikki näyttää niin hyvältä. Punainen, valkonen vai musta ? Siinä onkin miettimistä, budjetti ei taida kestää kaikkien kolmen paidan ostoa. Nii ja minkäköhän nimen sinne selkään laittais :shades: Ei oikein nouse mulla yhtä suosikkia ylitse muiden. Joten valinta on vaikea. Uskaltaisikohan ottaa jonkun uuden jannun nimes selkämykseen :superhappy: Vaihtoehdot ovat varmaankin: Rooney, Ronaldo, Anderson, Tevez, Nani, Hargreaves, Carrick, Giggs, joista lähimpänä valintaa ovat 3 ensin mainittua.

Hyvältä näyttää :joker: Mulla on vaa positiivinen ongelma kun paidan olen aatellut hommata. Visainen valinta värin puolesta. Kaikki näyttää niin hyvältä. Punainen, valkonen vai musta ? Siinä onkin miettimistä, budjetti ei taida kestää kaikkien kolmen paidan ostoa. Nii ja minkäköhän nimen sinne selkään laittais :shades: Ei oikein nouse mulla yhtä suosikkia ylitse muiden. Joten valinta on vaikea. Uskaltaisikohan ottaa jonkun uuden jannun nimes selkämykseen :superhappy: Vaihtoehdot ovat varmaankin: Rooney, Ronaldo, Anderson, Tevez, Nani, Hargreaves, Carrick, Giggs, joista lähimpänä valintaa ovat 3 ensin mainittua.

Myös minulla menee paita tilaukseen. Väriksi pitänee (jälleen kerran) valita punainen. Nimeksi selkään Rooney tai Carrick.

Päädyin tilaamaan Rooneyn paidan.

Pitäisi itsekin tilata tuo kotipaita. Vaikea sanoa millä nimellä, mutta varmaanki joukosta Ronaldo, Rooney, Vidic, Carrick ja ehkäpä Tevez, jos nyt kaveri vaan pääsis virallisesti ManUun. Tietenkin voisi ottaa jonku muunki noista uusista jannuista.