Jump to content
Sign in to follow this  
Webmaster

Unitedweb.net ehdolla vuoden nettisivuksi Suomessa

Recommended Posts

Kiitoksia henkilölle, joka nimesi Unitedweb.netin ehdolle Yleisradion Verkkoyhteys ohjelman asettamaan kilpailuun vuoden parhaaksi nettisivuksi.

Kisassa voi käydä, kuten ManUlle Mestareiden liigassa, mutta ole erittäin otettu siitä, että joku on arvostanut työtä ehdotuksen arvoiseksi.

KIITOS!!!

Asiaa!

Webmaster ei kyllä saa näistä sivuista tarpeeksi kiitosta. Itse oisin valmis vaikka maksamaan pienen summan että pääsen käymään täällä!

Jos tohon saa äänestää jotenki niin äkkiä mulle tietoa ni käyn äänestämään :)

Go Go WEBMASTER and Thank You !

Täähän on hieno homma. On varmaan hienoa saada jotain tunnustusta tästäkin työstä, kun palkkaakaan tästä ei varmaankaan tule.

Jos tätä kilpailua saa äänestää jossain niin infoa kehiin. Käyn antamaan ääneni heti!

Kiitänpä samalla hienoista ja mahdollisesti vuoden parhaista nettisivuista: Kiitos!

loistavat sivut, juu

tämä sivusto on todella hyvä! kaikkea sälää löytyy mukavasti, usein täällä huomaa viihtyneensä pitkänkin ajan!

myös minä olen valmis maksamaan pienen käyttömaksun, jos sellaista

joskus suunnitellaan.

Käyttömaksua EI ole suunnitteilla. Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että maksulliset nettisivut ovat vastoin internetin toiminta periaatetta. Mikäli haluatte tukea sivua, voitte tehdä niin osallistumalla sivujen tekoon, ostamaan tuotteita kaupoista, tilaamalla kännykkä logoja tai lyömällä vetoa esim. Expektillä.

Kiitoksia kuitenkin :D

pakko kyl antaa kiitosta loistavasta sivustosta!!! hienoa Webmaster :D kerrankin on sivu jonka todella voi pitää kotisivuna! ei muuta kun intoa vaan jatkossakin sivujen pitoon.

Yhdyn kiitoksiin. Valitettavasti vain löysin nämä sivut vasta näin myöhään, en oikein tiedä miksi... Täältä olen lukenut korvaamatonta tietoa Unitedista. Suuri kiitos kuitenkin.

Muuten. Sivuja lueskellessani siellä täällä oli pari kirjoitusvirhettä. Voin kertoa missä ne ovat ja admin voi korjata. Jos vain haluaa.

Täytyy yhtyä näihin ylistys-sanoihin, aivan LOISTAVA sivusto, jonka ylläpitäminen on varmaan kova duuni :shock:

sivusto, jossa on paljon asiaa, ei mitään turhaa hölynpölyä, täällä on PAKKO käydä monta kertaa päivässä :wink:

Ja tämä foorumi varsinkin on tosi mahtava homma!

VUODEN SIVUT!

Todellakin!. Unitedweb on yksi parhaista fani sivustoista maailman laajuisesti, mitä olen tavannut. Ja foorumi on todella käytännöllinen paikka täällä tapaa niitä OIKEITA Manchester United-faneja eikä mitään "ihankiva" ihmisiä. Uskonpa ,että ylläpitäjät saavat vielä monia Mestaruuksia kirjoitettavakseen.. Tsemiä jatkoon

Käyttömaksua EI ole suunnitteilla. Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että maksulliset nettisivut ovat vastoin internetin toiminta periaatetta. Mikäli haluatte tukea sivua, voitte tehdä niin osallistumalla sivujen tekoon, ostamaan tuotteita kaupoista, tilaamalla kännykkä logoja tai lyömällä vetoa esim. Expektillä.

Kiitoksia kuitenkin :D

Lyön vetoja aika paljon Expektillä, mutta en tiedä hyötyykö tämä sivusto siitä yhtään.pitääkö asetuksin laittaa jokin unitedwebin tunnus?

Kyllä kelpaa olla suomalainen ManU-fani kun on tällaiset sivut.Nämä ovat aivan loistavat sivut.

Yhdyn yllä oleviin kehuviin mielipiteisiin täysin :!: Itselle on ollut eritoten ilo huomata että täällä saa antaa tiukkaakin kritiikkiä pelaajista ja manageristamme, ilman että siitä heti ruvetaan nurisemaan Webmasterin osalta. Tällaisiakin "fanifoorumeita" on olemassa. :roll:

Kiitos tosiaan hyvistä sivuista vaikka nyt ei ole viime aikoina päässyt kovin usein käymään.. Mutta onneksi kävijöitä riittää ja webmaster jaksaa viikosta toiseen pitää sivustot ajan tasalla... Iso käsi!

Re: Unitedweb.net ehdolla vuoden nettisivuksi Suomessa

Kiitoksia henkilölle, joka nimesi Unitedweb.netin ehdolle Yleisradion Verkkoyhteys ohjelman asettamaan kilpailuun vuoden parhaaksi nettisivuksi.

Kisassa voi käydä, kuten ManUlle Mestareiden liigassa, mutta ole erittäin otettu siitä, että joku on arvostanut työtä ehdotuksen arvoiseksi.

KIITOS!!!

Jos jotain nyt ylipäätään kiinnostaa kilpailun tulokset, niin voitto meni sitten jollekin nukkesivustolle... Lue tästä

:D nämä nettisivut ovat aivan parhaat.täältä voi käydä lukemassa otteluraprtin ja kommentoimassa uutisia.samalla voi hyvin tutustua manun historiaan! hyvät sivut !kiitos pitäjille!

Re: Unitedweb.net ehdolla vuoden nettisivuksi Suomessa

Jos jotain nyt ylipäätään kiinnostaa kilpailun tulokset, niin voitto meni sitten jollekin nukkesivustolle... Lue tästä

Kylläpä on järkyttävät sivut tolla voittajalla! Tais vaikuttaa tekijän ikä enemmän kun sivujen taso. Vaikka ehkä on vähän puolueeton mielipide mutta kyllä unitedwebin sivut hakkaa noi 100 - 0.

Eivan loistavat sivustot. Hyvin suunnitellut, mutta ennenkaikkea paljon tietoa. Ja foorumi on vielä todella hyvänä lisänä.

Minä vuonna sivusto perustettiin? Eikö Innanen muistaakseni joskus ole kehunut ja kiittänyt sivujasi? Siis Canal+ selostaja.