Jump to content
Sign in to follow this  
tomine

DVD:t, videot, kirjat

Recommended Posts

Pitkästä aikaa Rovers päätti julkaista taas kaudesta tehdyn DVD:n :thumbsup1: ilmeisesti osittain fanien "painostus" auttoi helpottamaan tuon päätöksen tekemistä... taisi aiempi kausijulkaisu ollakin sitten 94/95 mestaruuskausi ja tuolloihan viel eleltiin videonauhojen aikakautta ja nuo ovat melkoisen hakusassa nykyisin. Joten uutta materiaalia mainion kauden jälkeen oonkin jo todella kaivattu !

SEASON REVIEW DVD ON SALE TODAY!

BLACKBURN Rovers' 2005/06 Season Review DVD goes on sale from 9am Saturday at the Ewood Park ticket office.

Featuring all the games and all the goals from a memorable season, this special edition double DVD follows Rovers' progress through the campaign culminating in a sixth place finish and European qualification in Mark Hughes' first full season in charge.

Disk one features all the action from all the games plus pre and post-match interviews from the manager and players, whilst disk two features extended highlights of both league victories over Manchester United plus much much more.

With a running time of 2hrs and 45 minutes and priced at just £14.99, this represents fantastic value and an essential purchase for all fans of Blackburn Rovers.

But thats not all, Season Ticket Holders or Proud To Be A Rover members can get £5 off the price of the DVD, just give your details when making your purchase.

Fans can obtain the DVD over the counter at the Ewood Park ticket office from 9am Saturday, an announcement about online and telephone sales will be made next week.

Posted Image

Itse panostaisin kyllä pelipaitaan, kai ne Blackburnin pelaajatkin saa uudet nutut niskaan? Nuo klipithän saa kyllä kätevästi ladattuakin, mutta onhan se DVD:kin ihan kätevä.

Itse panostaisin kyllä pelipaitaan, kai ne Blackburnin pelaajatkin saa uudet nutut niskaan? Nuo klipithän saa kyllä kätevästi ladattuakin, mutta onhan se DVD:kin ihan kätevä.

Pöh, ladata ja ladata...Jonkun pitää olla *aitoa*! :mrgreen:

Mutta onko tosiaan niin, ettei Rovers ole ennemmin julkaissut mitään esim. Season Review:iä aiemmin? Itse olen hamstrannut Evertonilta SR:t kolmelta viime kaudelta - mennyt kausikin on tuloillaan! Ilmeisesti noita ollaan kääntämässä DVD-formaattiin vanhoista videoista koko ajan enemmän, joka sopii ainakin meikäläiselle.

Itse olen huutanut niitä monta eBaysta, mutta myös Play.com on edullinen paikka ostaa.

Pöh, ladata ja ladata...Jonkun pitää olla *aitoa*! :mrgreen:

Mutta onko tosiaan niin, ettei Rovers ole ennemmin julkaissut mitään esim. Season Review:iä aiemmin? Itse olen hamstrannut Evertonilta SR:t kolmelta viime kaudelta - mennyt kausikin on tuloillaan! Ilmeisesti noita ollaan kääntämässä DVD-formaattiin vanhoista videoista koko ajan enemmän, joka sopii ainakin meikäläiselle.

Itse olen huutanut niitä monta eBaysta, mutta myös Play.com on edullinen paikka ostaa.

Kyllä tuon Season Reviewin pitää ehdottomasti olla aitoa tavaraa, ei nappaa imuteltu versio. Jos ei muuten niin pelkästään kansien takia jo :hug:

Ei ainakaan meikällä ole mitään havaintoja muista kausivideoista kuin vain tuosta reilusta kymmenen vuoden takaisesta mestaruuskaudesta. Siitä olen varma että ainakaan ihan viime vuosilta ei olla mitään ainakaan virallista tehty.

Mitä noihin pelipaitoihin tulee niin onhan noita viimeisinä vuosina tullut hankittua melkoisesti (varmaan tämän tulevankin kauden myös) niin koti- kuin vieraspaidatkin...

...kenetköhän sitä haluais seuraavana joukkueesta ulos ??? niin vois ottaa sen nimellä kotipaidan :mrgreen: viime kauden kotipaidassa katsos oli Bellamyn nimi ja numero sekä toissa kauden taasen Steadin nimi ja numero ja kauden päätteeksi heput vaihtoivat maisemaa.

No niin nyt on alkanut mukavasti viime kausista myös kausi DVD:tä pukkailemaan, joita ei aiemmin juurikaan saatavilla Roversista ollut joten mainiota niin ... nyt ainakin Sparkyn aikakausilta löytyypi tallenteet ja Mestaruus-kaudelta kans.

Mutta mutta entäpä nämä seuraavat :D jotain käsittämätöntä...

Japanese Rovers Romance Comic Book

http://www.flickr.com/photos/29672845@N05/3164757279/

http://www.flickr.com/photos/29672845@N05/3164806755/