Jump to content
Sign in to follow this  
JamesPotkukelkka

Mestareiden liiga YLEn kanaville

Recommended Posts

Oma villi veikkaus on, että Liverpoolia näytetään nyt maailman tappiin asti aina kun se on mahdollista. Toiseksi veikkaan, että Interin pudottamisen jälkeen Valencia nousee varmaan suosioon. Tällaista povaan...

Oma villi veikkaus on, että Liverpoolia näytetään nyt maailman tappiin asti aina kun se on mahdollista. Toiseksi veikkaan, että Interin pudottamisen jälkeen Valencia nousee varmaan suosioon. Tällaista povaan...

Voi olla, että seuraava Poolin peli nähdään vasta finaalissa. :superhappy:

Jos sinne nyt joku italialaisporukka eksyy, niin se on sitten YLEllekin jo välttämätön paha. :stuckup: No ei vaan, eiköhän se ole se ottelupari, mikä ratkaisee, jos arvonta heittää vaikka parit Liverpool-ManU ja Roma-Valencia, niin suomalaiset katsovat mieluummin Liverpool-ManUn ja sitähän se YLE meille sitten tarjoaa, älkääkä rutisko siitä. :boxing:

Yllättävän hyvää oli eilinen selostus. Ei nyt mitenkään parasta mahdollista, mutta mielestäni parempaan suuntaan on mennyt sitten lohkopeleistä. Kuusela oli hyvä kommentaattori.

Studio olikin sitten aika surkea. Mikä ihmeen professori siellä oli, tuntui että ei tiennyt jalkapallosta loppujen lopuksi mitään. Ei oikein vedä vertoja Rautiaiselle. Lisäksi Hyypiästä puhuttiin taas aivan liikaa. Minulla ei periaatteessa ole mitään Hyypiää vastaan, mutta nyt aiheena piti olla Liverpool-Barca, eikä Hyypiä. Puolet studiossa käydyssä keskustelussa oli Hyypiää vaikka mies ei edes pelannut. Ei siinä periaatteessa mitään vikaa, mutta tuntuu vähän siltä, että YLE valitsee Poolin pelit vain ja ainoastaan Samin vuoksi.

Ensi otteluvalinta on luultavasti taas englantilaisjoukkueen peli, koska näyttää siltä, että kaikki enkut menevät jatkoon ja on todennäköistä, että arvotaan kova pari missä on mukana enkkuja. Voi tietysti myös käydä niin, että vaikka Valencia ja Roma kohtaavat ja se näytetään.

Lisäksi Hyypiästä puhuttiin taas aivan liikaa. Minulla ei periaatteessa ole mitään Hyypiää vastaan, mutta nyt aiheena piti olla Liverpool-Barca, eikä Hyypiä. Puolet studiossa käydyssä keskustelussa oli Hyypiää vaikka mies ei edes pelannut.

Myönsi sentään, että hänet on syrjäytetty avauksesta, eikä vain penkittäminen ole lepuutusta. Ensimmäisessä pelissähän Hyypiän piti vain levätä jne jne...

Kyllä on vieläkin ikävä JP:tä vaikka hänkään ei ole mikään loistava selostaja. Virkkunen Ylelle!

Yllättävän hyvää oli eilinen selostus. Ei nyt mitenkään parasta mahdollista, mutta mielestäni parempaan suuntaan on mennyt sitten lohkopeleistä. Kuusela oli hyvä kommentaattori.

Studio olikin sitten aika surkea. Mikä ihmeen professori siellä oli, tuntui että ei tiennyt jalkapallosta loppujen lopuksi mitään. Ei oikein vedä vertoja Rautiaiselle.

Näinhän se on, että Tapsaa jaksaa kuunnelle ja sitten kun Hoopi tulee niin ruotsinkielinen selostus töllöstä päälle..ja Kuusela on kyllä hyvä kommentaattori vaikka vanha jäärä onkin, ehkä suomalaisista paras asiantuntija jalkapallolle. Ja nuo studiot YLE:llä on tapana sählätä aina..kumminkin kun sieltä löytyy henkilöä pelaajasta valmentajaan ja jopa scouttiin niin luulisi että voisi muustakin puhua kuin Sammyn penkityksen syistä tai You'll never walk alonen historiasta. ManU-Lille peliä katsellessa ihmetytti suuresti miksi Suomessa ei tehdä studioissa kuten englannissa..ensin käydään läpi TV-ottelun tilanteet vähän seikkaperäisemmin ja siihen päälle muista otteluista tiukkoja tilanteita.

Näinhän se on, että Tapsaa jaksaa kuunnelle ja sitten kun Hoopi tulee niin ruotsinkielinen selostus töllöstä päälle..ja Kuusela on kyllä hyvä kommentaattori vaikka vanha jäärä onkin, ehkä suomalaisista paras asiantuntija jalkapallolle. Ja nuo studiot YLE:llä on tapana sählätä aina..kumminkin kun sieltä löytyy henkilöä pelaajasta valmentajaan ja jopa scouttiin niin luulisi että voisi muustakin puhua kuin Sammyn penkityksen syistä tai You'll never walk alonen historiasta. ManU-Lille peliä katsellessa ihmetytti suuresti miksi Suomessa ei tehdä studioissa kuten englannissa..ensin käydään läpi TV-ottelun tilanteet vähän seikkaperäisemmin ja siihen päälle muista otteluista tiukkoja tilanteita.

Ihan asiallista tekstiä, mutta itse olen sitä mieltä, että oli loistava veto kertoa You'll Never Walk Alonen historiasta.Onhan se kuitenkin maailman tunnetuimpia kannatuslauluja ;)

ManU-Lille peliä katsellessa ihmetytti suuresti miksi Suomessa ei tehdä studioissa kuten englannissa..ensin käydään läpi TV-ottelun tilanteet vähän seikkaperäisemmin ja siihen päälle muista otteluista tiukkoja tilanteita.

Canal tekee näin Valioliigaotteluissa ja Serie A:ssakin sunnuntaisin. :baseballhat:

YLE voisi hiukan matkia.

Ihan asiallista tekstiä, mutta itse olen sitä mieltä, että oli loistava veto kertoa You'll Never Walk Alonen historiasta.Onhan se kuitenkin maailman tunnetuimpia kannatuslauluja ;)

Yllätys yllätys, samaa mieltä.

YNWA

Mutta eiköhän jokainen ketä se kiinnostaa tiedä jo taustat ;)

Eihän kannatuslaulut liity mitenkään Mestareiden liigan studioon. Niistä voitaisiin kertoa sitten vaikkapa erillissä viikkomakasiineissä tms.

Eihän kannatuslaulut liity mitenkään Mestareiden liigan studioon. Niistä voitaisiin kertoa sitten vaikkapa erillissä viikkomakasiineissä tms.

Ehkä niistä ja muista samantapaisista asioista kerrotaan juuri siksi kun ei ole mitään viikkomakasiinia. :thumbsup1:

Sitten taas itse aiheeseen, eli jäädään vain odottelemaan päivää, jona varmistetaan, että suomalaisten (Väykkä vs. Sammy) kohtaaminen PSV-Liverpool näytetään töllöstä.

Vai mitä? :partyhat:

Tämä on supervarma valinta, siitä ei ole epäilystäkään. En viitsi edes avautua tämän pelin vuoksi.

Ei muuta kuin arvuuttelemaan toista peliä. Se voi hyvin olla Roma-ManU, koska Roma ei ole vielä ruudussa ollut, ManU ollut kerran. Lisäksi YLEn porukan pitäisi tajuta, että tästä tulee mahtava kamppailu. Pahoin pelkään silti, että Chelski-Valencia sieltä toisena pelinä tulee. Hyvä valinta sekin, mutta Roma-ManUn haluaisin luonollisesti nähdä mieluummin.

Vituttaa jos yle piiskaa PSV-Liverpool matsin ulos tuutista, kuten pelkään. Molemmat suomalaiset istuu penkillä ja imee peukaloitaan. Siinä sitä katsomisen riemua heidän kohtaamisestaan. Eiköhän ylen olisi jo aika näyttää Valenciaa välillä.

Mieluiten katsoisin tietysti Milanin ja Bayernin kohtaamista, mutta se on mahdottomuus, sillä otteluparista puuttuu englantilaisjoukkue.

Roma-ManU olisi myös kiva. Paremman puutteessa jopa Chelsea-Valencia voisi olla ihan ok katsottavaa.

PSV-Liverpool:ass: Ei vaan jaksa sitä tylsää Poolia kattella enää...

Onnittelut :partyhat:

YLE urheilu

Olihan tämä päivänselvää, mutta ei jumalauta sentään! Pikkasen voisi rajoittaa! YLE osti Mestareiden liigan lähetysoikeudet ainoastaan Hyypiän vuoksi. Ei vittu sentään! Tämmästä koko ajan jaksa, vihainen palaute lähtee. Ostaisi ensi kaudeksi Poolin pelien lähestysoikeudet erikseen.

Oikeasti jotain rajaa voisi laittaa! Tämä matsi ei ole lähelläkään paras mahdollisista. Viime pelin vielä ymmärsi, mutta ei tätä. Kyllä ottaa päähän tämmöinen. Ja anteeksi epäsivistävä kielenkäyttöni.:doh: :mad:

VOI JUMALAUTA YLE!

Mikä vi**n ilo sitä Poolia on koko ajan näyttää? PSV:n ja Liverpoolin ottelu tuli 12. syyskuuta ruudusta ja tulos oli "hieman" yllättäen 0-0. Eikö muka AC Milan - Bayern München ollut parempi?

YLE:lle vielä varaukseton :finger:

Kyllähän tämä oli ihan odotettavissa, mutta v*tuttaa se silti niin rankasti, ettei mitään järkeä. Siis tätä samaa paskaa joka kerta. Kaksi tylsää joukkuetta, kaksi suomalaista penkillä. Ja studiossa hehkutetaan, kuinka mahtava ihminen Sami on, kun on tajunnut olevansa Aggeria huonompi, eikä silti valita. Voi että miten jaloa, Sami on äijä!

JUMALAUTA, mitä apinoita YLEllä oikein on töissä? Ja ennen kuin tulee joku Pool-fani kysymään, että närästääkö? niin sanon että närästää, ja se on täysin YLE:n norsujen syytä.

YLE:n väen voisi ampua avaruuteen ja raketistakaan ei tarttis niin kauheen hyvää huolta pitää. Saatana.

Itse olen kyllä pettynyt YLE:n valintaan vaikka poolin fani olen, koska peli tulee olemaan hyvin vähämaalinen eikä katsojaystävällinen. YLE luulee kai oikeasti, että Hyypiä tai Väyrynen saisivat peliaikaa :drool:

Ei vaan jaksa sitä tylsää Poolia kattella enää...

Tähän on sanottava että Maksaallas ei pelaa tylsää futista! Barca voittokin sen näytti. Vaikka puolustivat kurinalaisesti saivat enemmän paikkoja kuin Barca.:blink:

Mutta tälle otteluvalinnalle ei voi kun nauraa...

Studiossa varmaan käsitellään minkä pituiset kengännauhat Hyypiällä on tai vastaavaa. Ottelu on varmaan hyvä, mutta voisihan niitä muitakin joukkueita näyttää.(en tarkoita vain Milania!:mrgreen: ) Mielestäni tuo ManU-Roma ottelupari olisi ollut todella kiinnostava. Mutta Yle vetää tällästä linjaa sen mukaan on elettävä. Onhan streamit keksitty. Toivotaan että toinen ottelu on ManU-Roma.

YYYYYYYYYYYYYLLLLLLLLLLLLLLLLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLÉEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!

Jes, mahtava valinta.

Toivottavasti, muuten tämän pelin jälkeen tv-päiväksi vaihdetaan keskiviikko, niin nähtäisiin se 2. osaottelu.

Kyllä ketuttaisi, jos se pidettäisiin tiistaissa. :lol:

Mitä te vääräuskoiset siellä itkette. :crybaby:

YLE :heart:

Mikä vi**n ilo sitä Poolia on koko ajan näyttää? PSV:n ja Liverpoolin ottelu tuli 12. syyskuuta ruudusta ja tulos oli "hieman" yllättäen 0-0. Eikö muka AC Milan - Bayern München ollut parempi?

Ei todellakaan olisi parempi. 0-0 nyt oli mitä oli, mutta en pitäisi sitä yllätyksenä, että Milan (joka pelaa jokatoisen pelin 0-0) ja sakemannit pelaisivat 0-0.

Tähän on sanottava että Maksaallas ei pelaa tylsää futista! Barca voittokin sen näytti. Vaikka puolustivat kurinalaisesti saivat enemmän paikkoja kuin Barca

Ensimmäinen fakta koko ketjussa, mitä nyt Pooliin tulee. :thumbsup1:

Itse olen kyllä pettynyt YLE:n valintaan vaikka poolin fani olen, koska peli tulee olemaan hyvin vähämaalinen eikä katsojaystävällinen. YLE luulee kai oikeasti, että Hyypiä tai Väyrynen saisivat peliaikaa

Älä ole! Älä murehdi näiden muiden puolesta, vaan nauti Poolista ja Samista niin kauan kuin voit.

Samille pitäisi väsätä jatkopahvi jo tämän vuoksi.

Juuri tällaisten vuoksi maksan hyvin mielelläni Viasatin kanavapaketistani 23,95€/kk, jotta voin ihan itse valita minkä ottelun haluan nähdä. Päivän "pääotteluhan" tulee vieläpä Virkkusen selostamana, eikä toisessakaan tarvitse valittaa englanninkielisestä laadukkaasta selostuksesta.

Hmm...pitäisiköhän ihan kolikkoa heittää, kumman noista tuon päivän peleistä aion katsoa. :blink:

VOI JUMALAUTA YLE!

YLE:lle vielä varaukseton :finger:

Samaa mieltä joka kohdasta.

YLE:n otteluvalinnat ovat about 1000000000000000000000 kertaa paskempia kuin Nelosella aikanaan. Milan-München-peli, miksei voida näyttää? Kaksi todellista huippujoukkuetta vastakkain. Kumpaakin näytetty vain kerran tällä kaudella. Entäs Roma-ManU tai Chelsea-Valencia? Näitä näytetty yhteensä kaksi kertaa. Tuo edellinen näiden joukkueiden tv-peli oli kamalaa katseltavaa. Miksi samaa sontaa uudestaan? Vitun idiootit. YLE:lle :ass: :thumbsdown1: :finger: